۲۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۰
دفتر تحقیق و توسعه شرکت تراکتورسازی ایران در دانشگاه تبریز افتتاح شد
با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری

دفتر تحقیق و توسعه شرکت تراکتورسازی ایران در دانشگاه تبریز افتتاح شد

تبریز- دفتر تحقیق و توسعه گروه صنعتی شرکت تراکتورسازی ایران با حضور سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری در مرکز رشد و نوآوری دانشگاه تبریز افتتاح شد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی شرکت تراکتورسازی تبریز، دفتر تحقیق و توسعه گروه صنعتی شرکت تراکتورسازی ایران با شعار همبستگی نمادهای علم و صنعت استان آذربایجان شرقی با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری در مرکز رشد و نوآوری دانشگاه تبریز افتتاح شد.

بازدید از سالن تولید ماسک و دستگاه های تولید ماسک طراحی شده توسط شرکت های مستقر در مرکز رشد و نوآوری دانشگاه تبریز، رونمایی از چند دستگاه جدید حوزه تولید ماسک، رونمایی از ۱۵ محصول فناورانه و همچنین بازدید از نمایشگاه دستاوردهای مرکز رشد و نوآوری از جمله دیگر برنامه های دکتر ستاری در دانشگاه تبریز بود.

بر پایه همین گزارش؛ افتتاح چندین کارخانه محصولات دانش بنیان، شرکت در مراسم واگذاری اراضی پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی به شرکت های فناور و دانش بنیان، رونمایی از ۱۱ محصول فناورانه شرکت های مستقر در پارک، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، بازدید از شرکت پمپیران، مرکز جامع در حال احداث سلول های بنیادی دانشگاه علوم پزشکی تبریز و نمایشگاه محصولات فناورانه دانشگاه های صنعتی سهند و آزاد اسلامی، شرکت در جلسه اقتصاد دانش بنیان استان و ... از جمله دیگر برنامه های سفر معاون علمی و فناوری رئیس جمهور به شهر تبریز بود.

کد خبر: ۴۱٬۷۲۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha