۲۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۰
۵۶۰ طرح نیمه تمام صنعتی و معدنی در استان سمنان وجود دارد
رئیس سازمان صمت استان سمنان:

۵۶۰ طرح نیمه تمام صنعتی و معدنی در استان سمنان وجود دارد

سمنان- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با اشاره به اینکه ۵۵۷ طرح صنعتی و صنایع معدنی نیمه‌تمام در این استان وجود دارد، گفت: پیشرفت فیزیکی این طرح‌ها بین پنج‌تا ۹۹ درصد محاسبه شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، علی تشنه دل ظهر سه شنبه در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان به میزبانی استانداری ضمن بیان اینکه در استان سمنان یک هزار و ۶۹۷ واحد تولیدی صنعتی و ۶۴۸ معدن دارای پروانه بهره‌برداری هستند و فعالیت می‌کنند، اظهار داشت: ۵۵۷ طرح صنعتی و صنایع معدنی نیمه‌تمام در استان سمنان در دست اجرا است.

وی با اشاره به اینکه پیشرفت فیزیکی این طرح‌ها بین پنج‌تا ۹۹ درصد است، تصریح کرد: حجم سرمایه ۶۲ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری برای اجرای این طرح‌ها انجام‌شده که با اتمام این تعداد طرح بیش از ۱۹ هزار و ۶۰۰ نفر در سطح استان مشغول به کار می‌شوند.

پرداخت تسهیلات رونق تولید
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان بابیان اینکه این استان در پرداخت تسهیلات رونق تولید ۹۸ در بخش رونق تولید رتبه پنجم و در تبصره ۱۸ رتبه سوم کشوری را به خود اختصاص داد، افزود: در جلسات قبلی کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان، مشکلات یک هزار و ۱۰۹ واحد تولیدی استان موردبررسی قرار گرفت.

تشنه دل با اشاره به بررسی مشکلات ۱۵ واحد تولیدی در این جلسه بیان کرد: برای رفع موانع موجود تاکنون دو هزار و ۳۹۸ مصوبه به تصویب اعضای کارگروه رسیده که از مصوبات کارگروه، ۲۹ درصد مربوط به تعیین تکلیف بانکی، ۱۶ درصد تأمین اجتماعی، ۱۵ درصد زیربنایی، ۱۴ درصد مالیاتی، ۱۱ درصد تأمین مالی و ۱۳ درصد مربوط به سایر بخش‌ها است.

وی خاطرنشان کرد: ۷۳ درصد مصوبات جلسات کارگروه رونق تولید در استان سمنان اجرایی و مابقی نیز در دست اقدام است.

کد خبر: ۴۱٬۶۷۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha