۲۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۰
حقوقی‌های بازار بورس باید بیشتر نقش آفرینی کنند/ نرم افزار بازار بورس ارتقا یابد
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس در گفت و گو با بازار:

حقوقی‌های بازار بورس باید بیشتر نقش آفرینی کنند/ نرم افزار بازار بورس ارتقا یابد

طغیانی سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: شرکت های حقوقی در مقطعی عایدی و سود بالایی در بازار بورس داشته اند و هم اکنون باید بیایند و در بازار بورس نقش آفرینی کنند.

مهدی طغیانی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی بازار، با اشاره به افت شاخص بورس ،گفت: شرکت های حقوقی در مقطعی عایدی و منفعت و سود بالایی در بازار بورس داشته اند و هم اکنون باید بیایند و در بازار بورس نقش آفرینی کنند.

وی تاکید کرد: ما به طور کل معتقدیم که باید نرم افزار بازار بورس ارتقا پیدا کند البته این موضوع منتهی به نرم افزار هسته معاملات نمی شود و باید قواعد و مقررات این بازار دستخوش تغییرات شود.

این نماینده مجلس با بیان اینکه تغییر قواعد و مقررات در عملکرد بازار بورس موثر است، گفت: بازار بورس بازر سال گذشته نبوده و حتی بازار پنج ماه پیش هم نیست لذا این بازار در شرایط فعلی یک بازار بیست میلیون سهامداری است با تقریبا ۸ میلیون سهامدار فعال است.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس اظهارداشت: تقویت و توجه به بعد نظارتی بازار همواره از جمله انتظارات مجلس بوده است. همچنین این بازار نیازمند قواعد و دستورالعمل مربوط به خود است که باید مورد اهمیت قرار گیرد.

کد خبر: ۴۱٬۵۰۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha