۲۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۸
هیچ کمبودی در لاستیک سبک و سنگین نداریم
رئیس اتحادیه صنف فروشندگان لاستیک:

هیچ کمبودی در لاستیک سبک و سنگین نداریم

سعادتی نژاد، رئیس اتحادیه صنف فروشندگان لاستیک گفت: نمایندگی‌ها لاستیک‌ها را در انبارها نگه داشته اند و هزینه انبارداری می‌دهند، اما حق فروش ندارند و خریدار باید از سامانه، حواله بیاورد.

به گزارش بازار، داوود سعادتی نژاد رئیس اتحادیه صنف فروشندگان لاستیک با بیان اینکه نرخ دولتی لاستیک رینگ ۱۳ بارز ۵۴۳ هزار تومان و همین لاستیک در بازار آزاد ۹۲۰ هزار تومان است گفت: برخی حواله لاستیک را از سامانه جامع تجارت می‌گیرند و آن را در بازار آزاد می‌فروشند.

وی افزود: لاستیک نرخ آزاد یا از شهرستان‌ها می‌آید یا لاستیک حواله‌ای را می‌خرند و در بازار، آزاد می‌فروشند.

رئیس اتحادیه صنف فروشندگان لاستیک گفت: لاستیک‌های نیسانی از تیر سال ۹۸ به وسیله اتحادیه توزیع می‌شد، اما با الزامی شدن ثبت آن در سامانه جامع تجارت برخی کارخانه‌ها آن را وارد سامانه نکردند و برخی نیز به نمایندگی‌ها دادند و آن‌ها نیز نتوانستند از طریق سامانه بفروشند.

وی افزود: نمایندگی‌ها لاستیک‌ها را در انبارها نگه داشته اند و هزینه انبارداری می‌دهند، اما حق فروش ندارند و خریدار باید از سامانه، حواله بیاورد.

رئیس اتحادیه صنف فروشندگان لاستیک گفت: سایزهای ۱۳ و ۱۴ و ۱۵ لاستیک به فروش می‌رسد، اما بقیه لاستیک‌ها خواب دارند و به انبار باز می‌گردند.

وی افزود: هیچ کمبودی در لاستیک سبک و سنگین نداریم، اما سامانه جامع تجارت نتوانسته است آن را عرضه کند.

سعادتی نژاد گفت: لاستیک‌های سنگین را از سامانه می‌گیرند و در بازار آزاد می‌فروشند، زیرا لاستیک یک سال و نیم در انبارها مانده و تاریخ آن گذشته است و نتوانسته اند برای آن حواله صادر کنند.

کد خبر: ۴۱٬۵۰۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha