۲۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۷
۶۰۰خودروی عمومی استان سمنان در طرح دوگانه سوزی ثبت نام کردند
مدیرشرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه شاهرود:

۶۰۰خودروی عمومی استان سمنان در طرح دوگانه سوزی ثبت نام کردند

شاهرود- مدیرشرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه شاهرود با بیان اینکه ۶۰۰خودروی عمومی استان سمنان در طرح دوگانه سوزی ثبت نام کردند، گفت: این طرح رایگان است و خودروهای عمومی در آن گاز سوز می شوند.

به گزارش خبرنگار بازار، علی اکبر عرب عامری در حاشیه بازدید از کارگاه گاز سوز کردن خودروها در شهرستان شاهرود و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تا کنون ۶۰۰ خودروی عمومی برای گاز سوز شدن در سامانه مرتبط با این امر ثبت نام کردند، بیان کرد: مجموعاً ۸۰۰ دستگاه خودروی عمومی مشمول این طرح هستند که ۲۰۰ دستگاه دیگر نیز ان شالله به زودی ثبت نام می کنند.

وی افزود: مالکان خودروهای عمومی  از طریق  سامانه www.gcr.niopdc.ir  درخواست خود را برای گازسوزکردن خودرو ثبت کنند تا به صورت رایگان عمل دوگانه سوزی برایشان انجام شود.

مدیرشرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود با بیان اینکه تمامی درخواست های استان سمنان در شاهرود و سمنان تنها در چهار روز رسیدگی می شود، تاکید کرد: مردم نباید نگران ایمنی خودروهای عمومی خود باشند زیرا نظارت کامل بر استاندارد سازی آن انجام می شود.

عرب عامری بیان کرد: این طرح در خصوص مسافربرهای شخصی از جمله تاکسی‌های اینترنتی و مسافربرهای بین شهری و روستایی در آینده ای نزدیک انجام می شود تا کاهش مصرف سوخت و هوایی پاک تر را شاهد باشیم.

کد خبر: ۴۱٬۴۷۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha