۲۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۲
رشد ۸ برابری تولید مواد شوینده و محصولات بهداشتی در زنجان
رئیس سازمان صمت زنجان اعلام کرد؛

رشد ۸ برابری تولید مواد شوینده و محصولات بهداشتی در زنجان

زنجان- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان، گفت: تولید مواد شوینده و محصولات بهداشتی در استان زنجان از رشد هشت برابری برخوردار است.

به گزارش بازار به نقل از سازمان صنعت، معدن وتجارت زنجان، ناصر فغفوری گفت: تولید مواد شوینده و محصولات بهداشتی در استان زنجان از رشد ۸ برابری برخوردار بوده است.وی اظهار کرد: طی سال گذشته تنها یک واحد شوینده در استان با ظرفیت ۱۵۰ هزار تن فعالیت می‌کرد که با ورود واحدهای بزرگ تولیدی به استان این میزان از رشد قابل توجهی برخوردار بوده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت زنجان، گفت: هم اکنون علاوه بر تولید شرکت ساینا، با فعالیت شرکت‌های پاک حیات و گلرنگ در استان، حجم تولید مواد شوینده و محصولات بهداشتی در استان به یک میلیون و ۱۰۰ هزار تن سالانه افزایش یافته است.

فغفوری تاکید کرد: خوشبختانه با افزایش تولیدات استان توانستیم در حوزه مواد شوینده از استان قزوین که در این زمینه سرآمد بود پیشی بگیریم و در حال حاضر استان زنجان جزء پنج استان نخست کشور در تولید مواد شوینده و بهداشتی با کیفیت عالی به شمار می‌رود.

وی در ادامه حضور مجموعه صنعتی گلرنگ را در استان زمینه ساز تحولی در این بخش در استان دانست و عنوان کرد: کلنگ زنی این مجموعه در بهمن ماه سال ۹۵ در استان صورت گرفت که هم اکنون سه واحد صنعتی در استان در حال فعالیت بوده و چهار پروژه نیز در دست اجرا می‌باشد.

رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت زنجان، گفت: با راه اندازی واحد تولید پودر شوینده گلرنگ تا پایان سال جاری، ظرفیت تولید مواد شوینده استان ۳۰۰ هزار تن افزایش یابد.

کد خبر: ۴۱٬۴۶۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha