۲۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۹
۳۹۰۰ شغل جدید در شهرستان همدان ایجاد شد/ آغاز همکاری با تیم جدید پروژه «پرشین یاقوت»
فرماندار همدان:

۳۹۰۰ شغل جدید در شهرستان همدان ایجاد شد/ آغاز همکاری با تیم جدید پروژه «پرشین یاقوت»

همدان- فرماندار همدان با بیان اینکه ۶۲ درصد تعهد اشتغال همدان در سال جاری با سه هزار و ۸۹۷ شغل محقق شده است، گفت: از این میزان دو هزار و ۲۷۶ نفر معادل ۶۰ درصد افراد بیمه شده جدید هستند.

به گزارش بازار؛ حسین افشاری با اشاره به لزوم توجه به نقش طرح‌های خرد و کوچک و البته متوسط در ایجاد اشتغال عنوان کرد: این طرح‌ها ریسک کمتری دارند و سرمایه کمتری می‌خواهند.

افشاری با تاکید بر اینکه خیلی از طرح‌ها در روستاها به سرانجام رسیده و این موضوع خوشایند است، مطرح کرد: عمده این روند توسط بخش خصوصی اجرا شده و دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها تنها سیاست گذاران و پیگیران این مسیر هستند.

فرماندار همدان با تاکید بر اینکه موارد مربوط به اشتغال باید در شهرستان همدان به صورت روزانه رصد و به صورت هفتگی گزارش شود، اضافه کرد: در صورتی که موانعی وجود دارد باید برای رفع آن‌ها با فرمانداری مکاتبه شود.

افشاری با بیان اینکه ۶۲ درصد تعهد اشتغال شهرستان همدان در سال جاری با سه هزار و ۸۹۷ شغل محقق شده است، عنوان کرد: از این میزان دو هزار و ۲۷۶ نفر معادل ۶۰ درصد نفرات بیمه شده جدید هستند.

فرماندار همدان با تاکید بر اینکه بانک‌ها همیشه در پیش بردن طرح‌های اشتغال در شهرستان همدان پای کار بوده اند و کوتاهی و یا مانعی جدی از سوی آن‌ها شاهد نبوده ایم، افزود: شرکت قارچ نگین مجدد شروع به کار کرده است.

وی گفت: هم اکنون این شرکت با ۱۰۰ در صد ظرفیت با ۷۰ نیرو مشغول به کار است و طبق گفته‌های مسئول آن، سالانه سودی برابر هشت میلیارد تومان دارد اما بدهی آن از سال ۸۶ تاکنون به بانک برابر ۱۷ میلیارد تومان است.

فرماندار شهرستان همدان یادآور شد: تیم جدید در پروژه پرشین یاقوت پیش برنده کار هستند و ما نیز در این زمینه همکاری‌های لازم را خواهیم داشت.

کد خبر: ۴۱٬۴۶۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha