۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۸
یک هزار و ۷۵۱ پروژه در زنجان به بهره‌برداری می‌رسد/ اشتغال‌زایی برای ۹ هزار و ۱۸۸ نفر
استاندار زنجان:

یک هزار و ۷۵۱ پروژه در زنجان به بهره‌برداری می‌رسد/ اشتغال‌زایی برای ۹ هزار و ۱۸۸ نفر

زنجان - استاندار زنجان گفت: امسال طی ایام‌الله دهه‌فجر یک هزار و ۷۵۱ پروژه استان بااعتبار هفت هزار و ۶۱۴میلیارد تومان و با اشتغال‌زایی ۹ هزار و ۱۸۸ نفر به بهره‌برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار بازار، فتح‌الله حقیقی شامگاه شنبه در نشست خبری با خبرنگاران به مناسبت ایام الله دهه فجر در محل استانداری زنجان، گفت: امسال طی ایام‌الله دهه‌فجر هزار و ۷۵۱ پروژه بااعتباری بالغ بر هفت هزار ۶۱۴ میلیارد تومان و با اشتغال‌زایی ۹ هزار و ۱۸۸ نفر در استان به بهره‌برداری می رسد.

وی اظهار کرد: در زمینه افتتاح پروژه‌های مهم، هدف‌گذاری‌هایی در استان زنجان انجام شده که توانسته‌ایم در این راستا از هفت پروژه مهم هدف گذاری شده، نسبت به بهره‌برداری دو مورد از این طرح‌ها با اعتباری بالغ بر سه هزار میلیاردتومان و اشتغال‌زایی بیش از سه هزار نفر اقدام کنیم.

استاندار زنجان گفت: در طول یک سال گذشته اقدامات بسیار مهم و موثری در استان به مرحله اجرا گذاشته شده است.

حقیقی ابراز کرد: پرداخت ۱۲۰ میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی و اجرای طرح بزرگ سبزه‌میدان از جمله اقدامات مهم استان زنجان در طول یک سال گذشته  است.

وی افزود: طی دهه فجر سال گذشته تعداد پروژه‌های در نظر گرفته شده برای استان  زنجان یک هزار و۵۵۳ پروژه بود.

استاندار زنجان یاد آورشد: فعال‌سازی کارهای بر زمین مانده، حضور مستمر در بین مردم، تشکیل جلسات تاثیرگذار و اتخاذ تصمیمات مهم، فعال کردن کمیته رصد اشتغال، تعیین تکلیف بحث پسماند روی از جمله اقدامات مهم در استان طی یک سال گذشته در استان است.

حقیقی یاد آورشد: طی یک سال گذشته دو هزار و ۳۷۳ طرح در استان زنجان تعریف شده که برای اجرای این طرح‌ها ۹ هزار و ۲۱۲ میلیارد تومان اعتبار هزینه می شود.

کد خبر: ۴٬۱۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha