۲۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۱
۳۵۰ هزار ماسک رایگان در بین مناطق محروم گلستان توزیع شد
مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام گلستان:

۳۵۰ هزار ماسک رایگان در بین مناطق محروم گلستان توزیع شد

گرگان- مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گلستان با اشاره به اینکه تولید ماسک سه لایه زیر قیمت مصوب وزارت بهداشت در گلستان آغاز شده از توزیع ۳۵۰ هزار ماسک در بین مناطق محروم و کم برخوردار استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بازار به نقل از روابط عمومی اداره کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گلستان، مجمد مهدی یلمان زاده اظهار کرد: یکی از اولویت‌های امروز در شرایط کرونایی جدی گرفتن توصیه‌های ستاد مبارزه با کرونا، استفاده از ماسک است و همینطور که شاهدیم بالا رفتن قیمت ماسک در جامعه، برای عموم مشکلاتی را به بار آورده است.

وی اضافه کرد: با برنامه ریزی انجام شده در این ستاد مقرر شد واحدهای تولیدی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با شرایط بهتر از لحاظ بهداشتی ماسک را در سطح گسترده تولید و به صورت جهادی و بدون واسطه در استان گلستان توزیع کنند و با همکاری گروه‌ها و نهادهای جهادی، ماسک را مستقیم به دست هم استانی‌ها برسانیم.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان  حضرت امام (ره) گلستان تصریح کرد: در حال حاضر توزیع ماسک در ۱۵ نقطه از استان شروع شده است تا هم دسترسی مردم بهتر باشد و هم از ازدحام جمعیت جلوگیری شود.

وی در رابطه با نحوه خرید ماسک هم گفت: مردم با مراجعه به سایت hastinja.com می‌توانند خرید را انجام دهند و سه روز بعد از آن با مراجعه به مرکز توزیع انتخابی در سایت، بسته خود را دریافت کنند.

سلمان زاده با بیان اینکه هر کد ملی و شماره، قادر به خرید یک بسته ۵۰ تایی است، تصریح کرد : ماسک‌های تولید شده این ستاد سه لایه بوده و از کیفیت خوبی برخوردار و مورد تایید وزارت بهداشت است.

کد خبر: ۴۱٬۲۹۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha