۲۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۱
۶ خودروی جدید توسط تیونر آلمانی ارائه می‌شود
پورشه تایکان زیر تیغ منصوری

۶ خودروی جدید توسط تیونر آلمانی ارائه می‌شود

منصوری این بار قصد دارد خودرو تایکان، سدان تمام الکتریکی پورشه را دستخوش تغییر و ارتقا قرار دهد. البته این برای اولین بار نیست که منصوری خودرو الکتریکی را تیون می‌کند. پیش از پورشه تایکان، تیون را در تسلا مدل اس انجام داده است.

بازار؛ گروه خودرو: منصوری تیونر معروف ایرانی در دنیا، این بار تیغ ارتقا و اصلاح را برای خودروهای نامدار آلمانی در پیش گرفته است. این تیونر تاکنون طرح‌های مهم و جذابی از خودروها را به بازار اسپرت و عاشقان سرعت معرفی کرده است. منصوری مجموعه بزرگی از استون مارتین، رولزرویس و... را از نظر طراحی، عملکرد و... را تیون کرده است. البته فعالیت منصوری منوط به خودرو نشده، بلکه موتورسیکلت‌ها، خودروهای آفرودی و قایق‌ها را دستخوش تیون قرار داده است.

این شرکت تیونر این بار قصد دارد خودرو تایکان، سدان تمام الکتریکی پورشه را دستخوش تغییر و ارتقا قرار دهد. البته این برای اولین بار نیست که منصوری خودرو الکتریکی را تیون می‌کند. پیش از پورشه تایکان، تیون را در تسلا مدل اس انجام داده است.

منصوری با اعلام رسمی در فیس بوک خود، خبر از تیون خودروهای پورشه کاین، پورشه تایکان، آئودی آر اس، آئودی کیو ۸، فراری پورتوفینو، فراری اف ۸ ، داده است.

این تیون‌ها به زودی توسط این شرکت انجام خواهد شد، هرچند که جذاب‌ترین خودروی که توسط منصوری زیر تیغ تیون خواهد رفت، پورشه تایکان بوده است. باید دید که شرکت خودروسازی پورشه چه واکنشی نسبت به این موضوع خواهد داشت.

کد خبر: ۴۱٬۲۳۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha