۲۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۱
کشف ۱۱ تن مرغ منجمد دولتی از یک سردخانه در کرج
رئیس صنعت، معدن و تجارت البرز خبر داد

کشف ۱۱ تن مرغ منجمد دولتی از یک سردخانه در کرج

کرج- رئیس صنعت، معدن و تجارت استان البرز از پلمب یک سردخانه متخلف که اقدام به فروش مرغ منجمد دولتی به رستوران ها می کرد خبر داد و گفت: ۱۱ هزار و ۱۹۰ کیلوگرم مرغ در این سردخانه کشف و ضبط شد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز، رامین ربیعی ضمن اعلام این خبر گفت: پیرو گزارشات واصله مبنی بر عرضه غیرمجاز مرغ منجمد تنظیم بازاری به رستوران ها توسط یک سردخانه این امر در دستور کار بازرسین سازمان صمت البرز قرار گرفت.

ربیعی افزود: پس از بررسی های نامحسوس این سردخانه توسط بازرسی سازمان صمت و پلیس استان البرز مشخص شد که تعدادی خودروی یخچال دار، مرغ منجمد با نرخ دولتی را از سردخانه مذکور به برخی فست فودها انتقال می دهند که به سرعت و با دستور قضایی بارهای مذکور توقیف شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز گفت: در ادامه پس از بررسی سردخانه مذکور مقدار ۱۱ هزار و ۱۹۰ کیلوگرم مرغ منجمد تنظیم بازاری به ارزش تقریبی یک میلیارد و ۶۶۷ میلیون ریال کشف و ضبط شد.

به گفته ربیعی بر اساس قانون، این سردخانه باید مرغ منجمد را برای عرضه به مصرف کننده نهایی یعنی شهروندان ارائه می کرد که با ارتکاب این تخلف سردخانه مذکور با حکم قضایی پلمب و پرونده آن جهت رسیدگی به تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.

کد خبر: ۴۱٬۱۸۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha