۲۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۷
لزوم افزایش سهم بوشهر از اعتبارات ملی/ مدیران استان چانه‌زنی بیشتری کنند
استاندار بوشهر:

لزوم افزایش سهم بوشهر از اعتبارات ملی/ مدیران استان چانه‌زنی بیشتری کنند

بوشهر - استاندار بوشهر خواستار تلاش مدیران استان برای افزایش سهم اعتبارات ملی شد و گفت: بیش از ۸۰ درصد از اعتبارات ملی و کمتر از ۲۰ درصد آن استانی است.

به گزارش خبرنگار بازار، عبدالکریم گراوند صبح یکشنبه در جشنواره شهید رجایی که در سالن کوثر استانداری بوشهر برگزار شد، اظهار داشت: باید با رعایت پروتکل های بهداشتی زمینه کاهش ابتلا و مرگ‌ومیرهای ناشی از کرونا را در استان فراهم کنیم.

وی تقویت و توسعه زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی استان بوشهر را ضروری دانست و بیان کرد: در مرکز استان با کمبود مراکز درمانی روبرو هستیم که نیاز است برای تقویت این زیرساخت‌ها اقدامات لازم انجام شود.

استاندار بوشهر تکمیل طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی استان بوشهر را ضروری دانست و اضافه کرد: باید از منابع ملی به خوبی برای تکمیل و بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی استان بوشهر استفاده شود.

وی با اشاره به اینکه ۸۰ درصد از اعتبارات در وزارت‌خانه‌ها توزیع می‌شود، تصریح کرد: استان بوشهر هم از این اعتبارات سهم دارد و باید با چانه‌زنی و پیگیری مکرر این سهم را بگیریم و برای توسعه استان استفاده کنیم.

گراوند با اشاره به هزینه ۱۲۰ میلیارد تومانی در حوزه آب و فاضلاب استان بوشهر طی سال گذشته و امسال اظهار کرد: اکنون مشکل آب در عمده نقاط استان بوشهر حل شده است و کمترین مشکل را شاهد هستیم.

وی با اشاره به تخصیص همه اعتبارات راه‌آهن استان بوشهر طی سال گذشته و امسال، افزود: این پروژه سال‌ها پیش باید انجام می‌شد تا بوشهر به خط ریلی سراسری متصل شود.

کد خبر: ۴۱٬۱۶۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha