۲۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۷
۲۸۷ هزار تن گندم از کشاورزان لرستانی خریداری شد
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی لرستان:

۲۸۷ هزار تن گندم از کشاورزان لرستانی خریداری شد

لرستان- بیرانوند، مدیرکل غله و خدمات بازرگانی لرستان گفت: امسال بیش از ۲۸۷ هزار تن گندم و دو هزار و ۹۸ تن کلزا از کشاورزان لرستانی خریداری شده است.

حجت الله بیرانوند در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: از خرداد ماه سال جاری تاکنون ۲۸۷ هزار و ۲۴۲ تن گندم از کشاورزان لرستانی خریداری شده که این روال تا ۱۵مهر ماه نیز ادامه دارد.

وی افزود: بهای گندم خریداری شده از کشاورزان بالغ بر هفت هزار و ۲۰۳ میلیارد ریال بوده که تاکنون مبلغ شش هزار میلیارد ریال یعنی ۹۵ درصد آن پرداخت شده و مابقی مطالبات کشاورزان نیز طی روز های آتی به تدریج پرداخت خواهد شد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی لرستان عنوان کرد: ۳۸ مرکز برای ذخیره سیلوها در استان داریم که فضای خالی دارند اما از امروز خریدی نداریم و تمام مراکز بسته شدند.

وی اظهار کرد: البته هنوز سه مرکز سیلوی کمالوند، سیلوی بروجرد و سیلوی ازنا باز است، در الیگودرز نیز درخواست داده‌ایم که یک مرکز خصوصی باز شود چون در این شهرستان هنوز گندم برداشت می‌کنند.

بیرانوند با اشاره به برداشت کلزا از سطح مزارع تصریح کرد: دو هزار و ۹۸ تن کلزا خریداری شده که به طور صددرصد به کلزاکاران لرستانی، بها پرداخت شده است.

کد خبر: ۴۱٬۰۹۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha