۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۰
۹۵۵ پروژه عمرانی و تولیدی دهه فجر در گیلان افتتاح می شود
استاندار گیلان:

۹۵۵ پروژه عمرانی و تولیدی دهه فجر در گیلان افتتاح می شود

رشت - استاندار گیلان گفت: در دهه مبارک فجر امسال با تلاش تمامی دستگاه های اجرایی و بخش خصوصی، ۹۵۵ پروژه عمرانی و تولیدی با اعتباری بالغ بر دو هزار و ۴۵۹ میلیارد تومان آماده افتتاح شده است.

به گزارش بازار، به نقل از استانداری گیلان، ارسلان زارع به افتتاح ۹۵۵ پروژه عمرانی و اقتصادی در زمینه های گردشگری ، صنعتی ، کشاورزی ، عمران شهری و روستایی ، فضاهای آموزشی ، ورزشی و فناوری اطلاعات و بندری در دهه مبارک فجر امسال با تلاش و کوشش دستگاه‌های اجرایی و بخش خصوصی اشاره و اظهار کرد: اعتبار این میزان پروژه بالغ ‌بر دو هزار و ۴۵۹ میلیارد تومان است.

وی با بیان اینکه از این مبلغ هزار و ۵۲۱ میلیارد تومان پروژه مربوط به بخش خصوصی است،  این پروژه ها را در حوزه های صنعتی، گردشگری ،کشاورزی و فناوری اطلاعات دانست.

وی با بیان اینکه این پروژه ها از لحاظ مبلغ  ۳۳ درصد بیشتر از سال گذشته است، بیان کرد: دهه مبارک سال گذشته در گیلان پروژه ها با مبلغ ۱۸۵۵ میلیارد تومان به بهره برداری رسیده بود.

زارع ایجاد اشتغال را به عنوان مهمترین دغدغه مردم و یکی از محوری ترین موضوعات در افتتاح پروژه‌های دهه فجر دانست و افزود: علیرغم تنگناهای اقتصادی، تحریم‌های ناجوانمردانه و غیرقانونی دولت آمریکا توانستیم با ارائه تسهیلات بانکی و مشارکت موثر بخش خصوصی، پروژه‌ها را به مرحله بهره‌برداری برسانیم.

کد خبر: ۴٬۱۰۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha