۲۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۶
تجهیز زیرساخت‌های تجاری استان‌های مرزی، در اولویت پرداخت مشوق‌های صادراتی
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد

تجهیز زیرساخت‌های تجاری استان‌های مرزی، در اولویت پرداخت مشوق‌های صادراتی

زادبوم، رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران با اشاره به ابلاغ بسته حمایت از صادرات غیرنفتی سال ۱۳۹۹ و تدوین شیوه‌نامه‌های مربوطه و همچنین ابلاغ و تخصیص بخشی از بودجه مشوق‌های صادراتی توسط سازمان برنامه و بودجه، اولویت پرداخت مشوق‌های صادراتی را حمایت از احداث، تجهیز و راه‌اندازی زیرساخت‌های تجاری به ویژه در استان‌های مرزی اعلام کرد.

به گزارش بازار به نقل از شاتا، حمید زادبوم با اشاره به مکاتبات انجام شده با استانداران سراسر کشور و همچنین سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت استان‌ها در خصوص معرفی پروژه‌های زیرساختی، فرایند پرداخت مشوق‌های صادراتی را تشریح کرد.

وی افزود: فرآیند تشکیل پرونده و پرداخت مشوق‌های صادراتی در حوزه زیرساخت شامل ارائه طرح توجیهی توسط سرمایه‌گذار بخش خصوصی به کارگروه توسعه صادرات استان و تایید و تصویب طرح و مجری در این کارگروه با حضور کلیه اعضا و در نهایت اعلام به سازمان توسعه تجارت ایران خواهد بود.

رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران بیان داشت: پس از دریافت موارد از کارگروه توسعه صادرت استان نسبت به تشکیل پرونده و طرح در کارگروه مشوق‌های صادراتی سازمان توسعه تجارت ایران و در نهایت تصمیم‌گیری در خصوص پرداخت مشوق اقدام خواهد شد، ضمن آنکه پرداخت مشوق‌های صادراتی در دو قالب کمک بلاعوض و کمک سود تسهیلات بانکی از انجام پروژه و تایید موارد انجام می شود.

زادبوم در پایان از متقاضیان دریافت مشوق‌های صادراتی درخواست کرد ضمن بررسی بسته حمایت از صادرات غیرنفتی سال ۹۹، با مراجعه به سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت استان‌ها نسبت به ارائه درخواست‌های خود براساس ضوابط اقدام کنند.

کد خبر: ۴۰٬۹۹۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha