۲۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۱
انعقاد ۳۵۰ فقره قرارداد پذیرش سرمایه‌گذار جدید در گلستان طی ۴ سال گذشته
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گلستان خبر داد:

انعقاد ۳۵۰ فقره قرارداد پذیرش سرمایه‌گذار جدید در گلستان طی ۴ سال گذشته

گرگان- خلیل زاده، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گلستان از انعقاد ۳۵۰ فقره قرارداد پذیرش سرمایه‌گذار جدید معادل ۳۱ درصد قراردادهای استان طی چهار سال گذشته در شهرک‌ها و نواحی صنعتی گلستان خبر داد.

حجت اله خلیل زاده در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: طی چهار سال گذشته ۲۰۲ واحد صنعتی معادل ۲۵ درصد واحدهای صنعتی بهره‌بردار با اشتغال سه هزار و ۴۱۷ نفر و سرمایه‌گذاری شش هزار و ۵۳۱ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیده است.

وی از انعقاد ۳۵۰ فقره قرارداد پذیرش سرمایه‌گذار جدید معادل ۳۱ درصد قراردادهای استان طی چهار سال گذشته در شهرک‌ها و نواحی صنعتی گلستان خبر داد و افزود: طی سال ۹۲ تا سال گذشته بیش از ۱۰۰ واحد غیرفعال تولیدی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان به چرخه تولید بازگشته‌اند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گلستان ادامه داد: تا سال ۹۲ تعداد ۱۹ واحدهای صنعتی غیرفعال مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان مجدد به چرخه تولید بازگشته بودند که تعداد این واحدها هم‌اکنون به ۱۲۷ واحد رسیده است.

وی تصریح کرد: قبل از روی کار آمدن دولت تدبیر و امید ۵۲۱ واحد تولیدی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان به بهره‌برداری رسیده بود که این میزان با رشد ۵۲ درصدی هم‌اکنون به ۷۹۰ واحد بهره‌بردار رسیده است.

خلیل زاده اضافه کرد: میزان سرمایه‌گذاری جدید طرح‌های صنعتی به بهره‌برداری رسیده در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان از سال ۹۲ تاکنون ۱۷۲ درصد رشد داشته و از پنج هزار و ۱۳۰ میلیارد ریال به ۱۳ هزار و ۹۳۷ میلیارد ریال رسیده است.

کد خبر: ۴۰٬۹۷۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha