۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۲
۲۵ طرح صنعتی با اشتغالزایی ۳۰۰ نفر در کردستان افتتاح می شود

۲۵ طرح صنعتی با اشتغالزایی ۳۰۰ نفر در کردستان افتتاح می شود

کردستان- رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت کردستان  از افتتاح ۲۵ طرح صنعتی به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر در این استان خبرداد و گفت: با افتتاح این تعداد طرح برای ۳۰۰ نفر اشتغال می شود.

محمد دره وزمی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: برای افتتاح ۲۵ طرح صنعتی در استان ۴۷۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه با افتتاح این تعداد طرح برای حدود ۳۰۰ نفر اشتغال ایجاد می شود، اضافه کرد: این طرح‌های صنعتی در شهرستان­ های سنندج، سقز، قروه، بانه، دیواندره، دهگلان و کامیاران واقع شده است.

رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت کردستان  افزود: علاوه براین سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در نظر دارد در دهه مبارک فجر امکان بازدید میدانی روزانه و گسترده مردم را از بخش های صنعت و معدن و پروژه های بزرگ استان که به مرحله بهره برداری رسیدند، فراهم کند.

دره وزمی اضافه کرد: این اقدام در راستای تبیین دستاوردهای ۴۱ ساله انقلاب اسلامی و معرفی هر چه بیشتر توانمندی های تولیدی واحدهای صنعتی و معدنی استان در ایام الله دهه مبارک فجر انجام می شود.

وی خاطرنشان کرد: بازدید از بخش های گوناگون تولید  با حضور نمایندگان اقشار مختلف مردم اعم از نخبگان، اساتید دانشگاه، روحانیون، دانش آموزان و خبرنگاران انجام خواهد شد.

کد خبر: ۴٬۰۹۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha