۲۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۸
مجلس به دنبال ابطال قرارداد واگذاری کشت و صنعت مغان است
نماینده مردم گرمی در مجلس:

مجلس به دنبال ابطال قرارداد واگذاری کشت و صنعت مغان است

اردبیل- نماینده مردم گرمی در مجلس گفت: ابطال قرارداد واگذاری کشت و صنعت مغان مطالبه مهم نمایندگان مجلس است که در سفر رئیس قوه قضائیه پیگیری خواهد شد.

به گزارش خبرنگار بازار، ولی اسماعیلی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران در محل دفتر نمایندگی در شهرستان گرمی اظهار داشت: ابطال قرارداد واگذاری کشت و صنعت مغان مطالبه مهم نمایندگان مجلس است که در سفر رئیس قوه قضائیه پیگیری خواهد شد.

وی با اشاره به این که تخلفات گسترده در واگذاری کشت و صنعت مغان انجام یافته است گفت: در این زمینه مجلس به دنبال ابطال واگذاری این قرارداد است چرا که برگرداندن این خطه حق و مطالبه به حق مردم است و مسئله‌ای نیست که آن را ساده بشماریم.

نماینده مردم گرمی در مجلس گفت: در این زمینه هیچ کوتاهی و اغماضی در کار نیست و از رئیس قوه قضائیه انتظار داریم به تخلفات واگذاری کشت و صنعت مغان به صورت موشکافانه بپردازد و بی‌انصافی‌ها که در حق مردم شمال استان انجام شده است را با برگرداندن آن به مردم جبران کند.

اسماعیلی تصریح کرد: رأی مبنی بر ابطال قرارداد واگذاری، مجدد به هیئت داوری ارسال شده تا در این زمینه تجدیدنظر شود و امیدواریم قوه قضائیه با احقاق عموم مردم ما را در تحقق اهداف مورد نظر رهنمون شود و بتوانیم در ارائه خدمات به مردم جامه عمل بپوشانیم.

کد خبر: ۴۰٬۹۴۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha