۲۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۴
اعتبارات تملک دارایی مازندران ۱۶۰۰ میلیارد تومان است
رئیس سازمان مدیریت و برنامه و بودجه مازندران:

اعتبارات تملک دارایی مازندران ۱۶۰۰ میلیارد تومان است

ساری- رئیس سازمان مدیریت و برنامه و بودجه مازندران اعتبارات تملک دارایی سال جاری در استان را یک هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد.

مفید غلامی راد در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اعتبارات ابلاغ شده تملک و دارایی استان را در سال جاری هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: این اعتبارات در قالب های مختلف ابلاغ شده است.

وی با بیان اینکه ۳۷۰ میلیارد تومان اعتبارات ملی به نام استان در حوزه راه و سد ابلاغ شده است، گفت: همچنین ۷۵۰ میلیارد تومان اعتبارات کلی ملی برای کمربندی های استان درنظر گرفته شده است.

رئیس سازمان برنامه ریزی استان مازندارن رقم اعتبارات تخصیص یافته را ۴۲ درصد ذکر کرد و گفت: در سفر اخیر معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی نیز ۵۰۰ میلیارد تومان تعهدات سفر درنظر گرفته شده است.

غلامی راد با اظهار اینکه هر حرکت بودجه ای باید رویکرد برنامه ای داشته باشد، به تهیه سند آمایش سرزمینی و آمایش استان ها اشاره و اضافه کرد: آمایش استان مازندران نیز مصوب شده است و این برنامه آمایش رویکردهای ما را در حوزه های مختلف نشان می دهد.

وی، تغییر کاربری را از پدیده های مخرب و موجود در استان یاد کرد و گفت: آمارهای سال ۹۶ و ۹۷ نشان می دهد که میزان تولید و سطح کشت بخش کشاورزی در استان روند منفی بوده است.

رئیس سازمان برنامه ریزی استان مازندارن با اظهار اینکه تغییر کاربری اراضی معظلی در استان محسوب می شود، یادآور شد: این مسئله بر روی زیرساخت ها اثر منفی خواهد گذاشت.

غلامی راد همچنین با تاکید براینکه برنامه آمایش جهت های حرکت و توسعه را ترسیم می کند، یادآور شد: دورنمای ما در آمایش ۱۴۱۴ خواهد بود و براین اساس پیگیری های اعتباری ما براین اساس صورت می گیرد.

کد خبر: ۴۰٬۸۸۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha