۲۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۱
بررسی لایحه اصلاح قانون بخش تعاونی اقتصادی در مجلس
هفته آینده انجام می شود؛

بررسی لایحه اصلاح قانون بخش تعاونی اقتصادی در مجلس

کمیسیون صنایع و معادن مجلس هفته آینده لایحه اصلاح قانون بخش تعاونی اقتصادی جمهوری اسلامی ایران را بررسی می‌کند.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، براساس دستور کارِ هفته آینده کمیسیون صنایع و معادن مجلس، اعضای کمیسیون در جلسه روز یکشنبه (۲۳ شهریور ماه) خود، لایحه تعیین وظایف و اختیارات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و لایحه اصلاح قانون بخش تعاونی اقتصادی جمهوری اسلامی ایران را بررسی می‌کنند.

 براساس این گزارش کمیسیون صنایع و معادن در جلسه روز سه شنبه(۲۵ شهریور ماه) میزبان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواهد بود تا شریعتمداری گزارشی از عملکرد کاری خود به نمایندگان ارائه دهد.

همچنین در جلسه روز دوشنبه (۲۴ شهریور ماه) کمیته ارتباطات و فناوری اطلاعات به استماع گزارش مجری طرح اطلاعات یکپارچه‌سازی وزارت جهاد کشاورزی می‌پردازد.

براساس این گزارش بررسی مسائل و مشکلات صنعت در حوزه مالیاتی دستورکار کمیته جهش تولید و بهبود فضای کسب و کار در روز دوشنبه است. همچنین کمیته صنایع نفت، گاز و پتروشیمی به بررسی موضوعات مربوط به پتروشیمی و گمرک در حوزه فعالیت خود می‌پردازد.

 همچنین کمیته صنایع هوافضا و فناوری‌های نوین در روز دوشنبه گزارش طرح جهش تولید دانش‌بنیان را جمع‌بندی می‌کند و کمیته معدن و صنایع معدنی موضوعات معادن فلزی و زنجیره‌های ارزش را با حضور مسئولان وزارت صنعت، معدن و تجارت، انجمن‌های مرتبط، خانه معادن، اتاق ایران، پیمانکاران بزرگ مرتبط  و مرکز پژوهش‌های مجلس بررسی می‌کند.

براساس این گزارش؛ کمیته صنعت و راهبردهای توسعه صنعتی در روز چهارشنبه(۲۶ شهریور ماه) به بررسی موضوعات مرتبط با حوزه صنعت درباره مشکلات شرکت شهرک‌های صنعتی می‌پردازد.

کد خبر: ۴۰٬۷۸۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha