۲۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰
انتخاب تعاونی «گندم طلایی بهده» به عنوان تعاونی برتر کشور
در سال جاری محقق شد؛

انتخاب تعاونی «گندم طلایی بهده» به عنوان تعاونی برتر کشور

هرمزگان- رضاپور فرماندار پارسیان از انتخاب تعاونی «گندم طلایی بهده» به عنوان تعاونی برتر کشور در سال ۱۳۹۹ خبر داد.

مجتبی رضاپور در حاشیه دیدار با تعاونی های برتر و فعال شهرستان پارسیان در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به مزیت‌های تعاونی اظهار کرد: تعاونی، رزق و روزی مردم را افزایش می دهد و بر اقتصاد و معیشت مردم اثر گذار است، همچنین تقویت تعاونی ها می تواند زمینه ساز توسعه شهرستان پارسیان باشد.

وی در ادامه با بیان اینکه تعاونی ها می‌توانند در برگیرنده آحاد مردم جامعه باشند، از حمایت سرمایه گذارانی که قصد سرمایه گذاری در شهرستان پارسیان را دارند خبر داد و افزود: تمام تلاش و اولویت ما، استفاده از سرمایه‌گذاران بومی است و پشتیبان تعاونی های بومی هستیم که بتوانیم به آنها خدمات ارائه بدهیم.

فرماندار پارسیان گفت: بیشترین چیزی که در شرایط کنونی می‌تواند به ما کمک کند تعاونی ها هستند که قادرند بستر مناسبی برای امنیت و آرامش و ایجاد اقتصاد پایدار برای مردم باشند.

 رضاپور افزود: شهرستان پارسیان از قابلیت‌ها و پتانسیل‌های بی‌نظیری در بخش‌های مختلف برخوردار است و ظرفیت تبدیل به شهر پایلوت کشور در زمینه ایجاد اشتغال به واسطه مشاغل خرد را برخوردار است که تحقق این امر نیازمند برنامه ریزی منسجم تمامی مسئولان است.

وی تاکید کرد: هدفگذاری های بخش تعاون باید مبتنی بر واقعیت باشد و بدون شک هدفگذاری های صحیح می تواند منجر به رشد حوزه تعاون شود که خوشبختانه در این شهرستان با انجام هدفگیری های دقیق، اتفاقات بسیار خوبی در حوزه های گوناگون تعاونی رخ داده است.

فرماندار پارسیان در پایان، از انتخاب تعاونی «گندم طلایی بهده» به عنوان تعاونی برتر کشور در سال ۱۳۹۹ خبر داد و خواستار  فعالیت مجدد تعاونی‌های غیر فعال در پارسیان شد.

کد خبر: ۴۰٬۷۳۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha