۲۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۷
۱۶۳ هزار تن  انواع شمش و پروفیل‌های فولادی در گرمسار تولید می‌شود
معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان:

۱۶۳ هزار تن انواع شمش و پروفیل‌های فولادی در گرمسار تولید می‌شود

سمنان- معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان با اشاره به وجود واحدهای فراوری در محصولات معدنی استان گفت: ۱۶۳ هزار تن انواع شمش و پروفیل‌های فولادی در گرمسار تولید می‌شود.

به گزارش خبرنگار بازار، محمد فروهر پیش از ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه در اداره کل صمت استان سمنان پس از بازدید از چند واحد فراوری و تولیدی معدن با اشاره به فراوری های صورت گرفته در حوزه شمش و آلیاژ در استان، تاکید کرد: شرکت آریا نورد کوروش در زیربنایی به مساحت ۱۶۴۰ متر مربع در شهرک صنعتی ایوانکی گرمسار مستقر است که با سرمایه گذاری حدود ۷۹ میلیارد ریال در این زمینه فعالیت و زمینه اشتغال۲۰ نفر را نیز فراهم کرده است.

وی  از تولید سالانه بیش از ۱۶۳ هزار تن انواع شمش و پروفیل های فولادی در گرمسار خبر داد و افزود: سالانه در حدود ۱۰۸ هزار و ۵۰۰ تن پروفیل از جنس فولاد آلیاژی و ساده در شهرک صنعتی ایوانکی تولید می شود.

معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صمت استان سمنان اظهار داشت: این واحد تولیدی ظرفیت تولید سالانه ۵۲۰۰ تن پروفیل های از جنس فولاد آلیاژی و ۱۰۳ هزار تن پروفیل از جنس فولاد ساده کربنی و کم آلیاژی را دارد.

فروهر همچنین از تولید سالانه ۵۵ هزار تن انواع شمش فولادی در شهرک صنعتی ایوانکی خبر داد و افزود: شرکت ذوب آهن آسیا با سرمایه گذاری حدود ۲۴۴ میلیارد ریال در زیربنایی به مساحت حدود چهار هزار متر مربع واقع است که توانسته برای ۲۰۰ نفر زمینه اشتغال فراهم کند.

کد خبر: ۴۰٬۶۹۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha