۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۱
ظرفیت‌سازی برای تولید روزانه ۷ میلیون مترمکعب گاز در نفت‌وگاز غرب
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب خبر داد:

ظرفیت‌سازی برای تولید روزانه ۷ میلیون مترمکعب گاز در نفت‌وگاز غرب

ایلام- مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب از ظرفیت‌سازی برای تولید روزانه هفت میلیون مترمکعب گاز در نفت‌وگاز غرب خبر داد.

به گزارش بازار، به نقل از روابط عمومی نفت و گاز غرب، سعید ناصری‌پور اظهار داشت: با توجه به برودت هوا و هماهنگی‌های انجام‌شده با واحد عملیاتی تنگ بیجار و انجام تعمیرات لازم، تولید گاز در واحد بهره‌برداری تنگ بیجار و تامین خوراک پالایشگاه گاز ایلام به‌منظور تزریق در شبکه سراسری تا پایان فصل زمستان تضمین شده است.

وی افزود: با تلاش همکاران و برنامه‌ریزی مناسبی که امسال به‌منظور آمادگی تاسیسات انجام شد، این شرکت آمادگی تامین بخشی از گاز مصرفی کشور را دارد و می‌تواند به تعهدهای خود عمل کند و هم‌میهنان نیز با بهینه‌سازی و صرفه‌جویی در مصرف گاز، همکاران ما را در تامین پایدار سوخت زمستانی یاری خواهند رساند.

مرکز بهره‌برداری تنگ‌بیجار و کمانکوه در فاصله ۷۰ کیلومتری شهر ایلام قرار دارد، فاز نخست این مرکز در سال ۸۶ به بهره‌برداری رسید و ظرفیت آن فرآورش روزانه هفت میلیون مترمکعب گاز است که پس از جمع‌آوری به پالایشگاه گاز ایلام ارسال و همچنین میعانات گازی از سوی یک خط لوله شش اینچ به پالایشگاه ایلام منتقل می‌شود.

کد خبر: ۴٬۰۶۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha