۱۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۴
آغاز اجرای شبکه‌های مخابراتی فیبر نوری در شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی خبر داد

آغاز اجرای شبکه‌های مخابراتی فیبر نوری در شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی

تبریز- مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی گفت: اجرای خطوط انتقال و شبکه‌های مخابراتی با فناوری فیبر نوری در سطح شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان آغاز شد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی، سیدمرتضی نیرومند اسکویی، روز چهارشنبه در جلسه شورای معاونان این شرکت افزود: برای اجرای این طرح بیش از ۷۵ میلیارد ریال هزینه می شود تا واحدهای تولیدی و صنعتی مستقر در این شهرک ها و نواحی صنعتی دسترسی بهتری به اینترنت داشته باشند.

وی با بیان اینکه این طرح در قالب تفاهم نامه بین شرکت شهرک های صنعتی و مخابرات آذربایجان شرقی در مدت ۱۸ ماه و در ۲۴ شهرک و ناحیه صنعتی استان اجرا می شود، اظهار داشت: در این طرح شرکت مخابرات استان اقدام به احداث و توسعه شبکه های مخابراتی با استفاده از کابل کشی فیبر نوری پرظرفیت و ایجاد تاسیسات اینترنت پرسرعت در این شهرک ها و نواحی صنعتی می کند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان شرقی گفت: بر اساس این تفاهم نامه، شرکت مخابرات استان، در آن دسته از شهرک‌ها و نواحی صنعتی که امکان احداث خط انتقال وجود ندارد، با استفاده از تجهیزات رادیویی اقدام به ایجاد ارتباط شبکه داخلی با نزدیک ترین مرکز مخابراتی هر شهرستان می کند.

نیرومند، یادآوری کرد: در این تفاهم نامه شرکت مخابرات نسبت به برقراری سرویس‌های مورد نیاز سرمایه گذاران مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی مذکور اقدام خواهد کرد.

کد خبر: ۴۰٬۶۱۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha