۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۱
پیشرفت مطلوب پروژه راه ساری - تاکام/ سرمایه گذاری ۱۵۶ میلیاردی ستاد فرمان امام (ره)
استاندار مازندران:

پیشرفت مطلوب پروژه راه ساری - تاکام/ سرمایه گذاری ۱۵۶ میلیاردی ستاد فرمان امام (ره)

ساری - استاندار مازندران گفت: کریدور ساری - تاکام یک پروژه ملی است که در حال حاضر پیشرفت فیزیکی آن مطلوب بوده و رشد یافته است.

به گزارش خبرنگار بازار، احمد حسین زادگان پیش ازظهر شنبه در نشست با خبرنگاران با بیان اینکه پروژه ساری - تاکام یک پروژه ملی است و ماهیت شهرستانی ندارد، گفت: این مسیر یکی از پروژه های محوری است و اکنون سرعت اجرای پروژه افزایش یافته است.

وی با اظهار اینکه پروژه ساری - تاکام چند استان را مرتبط می کند، گفت: در حال حاضر روند اجرای این پروژه مطلوب است.

استاندار مازندران درباره صنایع چوب و کاغذ استان نیز با بیان اینکه این شرکت و کارخانه از ورشکستگی خارج شده است، افزود: از ظرفیت بخش های مختلف برای حمایت ازواحدهای تولیدی از جمله چوب و کاغذ استفاده شده است.

حسین زادگان در زمینه ایجاد منطقه آزاد در مازندران نیز گفت: مدلی که در ایجاد این منطقه پیشنهاد شده، ایجاد سه لکه در قسمت های مختلف است و شبیه این مدل در دیگر مناطق کشور در دست اجرا است.

وی با اشاره به وجود سه بندر در مازندران گفت: بندر امیراباد، بندر نوشهر و فریدونکنار می توانند هاب اقتصادی، گردشگری و صنعتی شود و طرح منطقه آزاد در مجلس در دست بررسی است.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه ستاد اجرایی فرمان امام ره) ۱۵۶ میلیارد تومان در حوزه های مختلف در استان سرمایه گذاری کرده اند، گفت: نساجی مازندران با حمایت این ستاد در حال احیا است.

کد خبر: ۴٬۰۶۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha