۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۶
دریافت مالیات از خانه‌های بالای ۱۰ میلیارد تومان
نماینده شاهرود و میامی در مجلس خبر داد:

دریافت مالیات از خانه‌های بالای ۱۰ میلیارد تومان

شاهرود - نماینده شاهرود و میامی در مجلس گفت: دریافت مالیات از خانه‌های با ارزش بالای ۱۰ میلیارد تومان و همچنین خودروها با ارزش بالای یک میلیارد تومان مصوب شده است.

سید حسن حسینی شاهرودی در حاشیه افتتاح طرح های دهه فجر شهرستان شاهرود در نخستین روز از دهه مبارک فجر و در گفتگو با خبرنگار بازار، بیان کرد: مصوبه کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۹۹ در راستای اخذ مالیات از خانه های بالای ۱۰ میلیارد تومان و خودروهای بالای یک میلیارد تومان یک گام بلند در اصلاح ساختار اقتصادی است.

وی گفت: این مصوبه تصمیم خوبی است تا شاهد رصد درامد های طبقات پردرآمد جامعه باشیم و از سوی دیگر بتوانیم درآمدهای حاصله از مالیات را برای کمک به طبقات محروم و کم درآمد استفاده کنیم.

این عضو خانه ملت همچنین درباره برخی مخالفت ها با این طرح، تاکید داشت: در تمام کشورها زمانی که درآمد یک فرد و میزان ثروت آن بالا می رود، میزان اخذ مالیات افزایش می یابد.

حسینی شاهرودی توضیح داد: وضع مالیات های جدید در بودجه های سالیانه مانند وضع مالیات برای لوکس نشین ها و لوکس سوارها تصمیم آنی است که به واسطه شرایط فعلی کشور از جمله کاهش درآمدهای دولت اتخاذ شده و باید تبدیل به قانون دائمی شود.

کد خبر: ۴٬۰۵۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha