۱۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۳
 امسال ۱۰ هزار و ۵۰۰ خودرو تحویل مشتریان شد
بازتاب گزارش بازار

امسال ۱۰ هزار و ۵۰۰ خودرو تحویل مشتریان شد

بابل- مدیرعامل ایرانخودرو مازندران نسبت به گزارش دپوی خودرو تولیدی این شرکت در مزارع واکنش نشان داد و گفت: امسال ۱۰ هزار و ۵۰۰ خودرو تحویل مشتریان شده است.

 به گزارش خبرنگار بازار، پس از انتشار گزارش دپوی خودرو و مزارع در بازار با عنوان «ماجرای دپوی خودرو در بنادر و مزارع، پای زن پورشه سوار در میان است»، این سوژه بازتاب وسیعی در رسانه های استان مازندران پیدا کرد و بسیاری از رسانه ها به آن پرداختند.

سید امید حسینی نژاد مدیرعامل شرکت ایران خودرو مازندران پیش از ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران در سایت ایران خودرو، با اشاره به اینکه تصور دپوی خودروها نادرست و غلط است، درباره خودروهای موجود در پارکینگ این شرکت توضیح داد و گفت: از اول تیرماه سال جاری مقرر شد خودروها بدون پلاک نباید ترخیص و خارج شود.

وی با اظهار اینکه پلاک و مدارک خودرو باید توسط پلیس راهور به صورت حضوری و یا حمل تحویل مشتریان شود و این فرایند سبب شد حدود سه هفته تولیدات خارج نشود.

وی با بیان اینکه روند تحویل دهی خودروها از مردادماه طبیعی شده است، میزان تولید روزانه این شرکت را ۱۴۰ دستگاه خودرو بیان کرد و گفت: در سال جاری ۱۰ هزار و ۵۰۰ خودرو از ۱۴ هزار خودرو تولیدی تحویل مشتریان شده است.

حسینی نژاد یادآور شد: در حال حاضر هزار و ۳۰۰ دستگاه خودرو موجود در پارکینگ در مرحله پلاک گذاری و دو هزار و ۲۰۰ دستگاه خودرو نیز ناقص است و از سوی دیگر محدودیت های ترافیکی تعطیلات محرم سبب شد تا تعداد معدودی از خودروها را ارسال کنیم.

وی تصور دپوی خودروها را نادرست دانست و گفت: در شرایط تحریم ناجوانمردانه کنونی مدیران صنعت خودروسازی در تلاش هستند تا تولید متوقف نشود.

کد خبر: ۴۰٬۵۳۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha