۱۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰
تمدید مهلت طرح یاری بازنشستگان کشوری تا ۳۱ شهریور
مدیرکل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری خبر داد

تمدید مهلت طرح یاری بازنشستگان کشوری تا ۳۱ شهریور

مرتضایی فرد، مدیرکل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری از تمدید مهلت استفاده از مرحله دوم طرح یاری تا پایان شهریور ماه خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی صندوق بازنشستگی کشوری، محمود مرتضایی فرد گفت: با توجه به استقبال و درخواست بازنشستگان و وظیفه بگیران مشمول طرح یاری، مهلت استفاده از اعتبار ۱۲ میلیون ریالی طرح در مرحله دوم تا ۳۱ شهریور تمدید شده است.

وی یادآور شد: طرح خرید اعتباری از فروشگاه زنجیره‌ای طرف قرارداد از اسفند سال گذشته آغاز شد و در مرحله نخست آن حدود ۱۸۰ هزار نفر از بازنشستگان و وظیفه بگیران مشمول با وجود شرایط بیماری کرونا از این تسهیلات استفاده کردند.

مرتضایی فرد اضافه کرد: در مرحله دوم و تاکنون نیز بیش از ۱۵۶ هزار نفر از مشمولان با استفاده از اعتبار تامین شده در کارت حقوق خود از فروشگاه‌های رفاه سراسر کشور خرید کردند.

تسهیلات طرح یاری در مرحله دوم به همه بازنشستگان و وظیفه‌بگیرانی که حداقل یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان خالص حقوق ماهانه داشته باشند، تعلق می‌گیرد. بازپرداخت اقساط طرح یاری در چهار قسط ماهانه هر یک به مبلغ ۳۰۱ هزار و ۵۰۰ تومان از مهر تا دی ماه ۹۹ خواهد بود.

در صورتی که شخص بازنشسته از همه اعتبار طرح یاری استفاده نکند و تنها بخشی از تسهیلات را در طول ماه استفاده کرده باشد، اقساط بازپرداخت او متناسب با میزان استفاده در چهار نوبت تنظیم می‌شود.

کد خبر: ۴۰٬۴۶۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha