۱۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۴
پرداخت خسارت کالاها منوط به مشمول بودن در طرح رصد دولت خواهد بود
سخنگوی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز:

پرداخت خسارت کالاها منوط به مشمول بودن در طرح رصد دولت خواهد بود

دهقانی‌نیا، سخنگوی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز بیان کرد: در صورت آتش سوزی، پرداخت خسارت تنها برای کالاهایی خواهد بود که مشمول طرح رصد دولت باشند.

به گزارش بازار، حمیدرضا دهقانی‌نیا سخنگوی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز به آخرین اقدامات ستاد در راستای مأموریت‌های تعریف شده خود اشاره کرد و گفت: صدور تمامی بیمه‌نامه‌ها و الحاقیه‌های بیمه آتش‌سوزی به اطمینان بودن کُدپستی محل بیمه منوط کردیم و این طرح از ابتدای آبان سال جاری اجرایی خواهد شد.

وی افزود: منوط سازی صدور بیمه نامه و الحاقیه‌های آتش سوزی در خصوص سایر موارد اموال اعم از صنعتی و غیرصنعتی به اطمینان ثبت کُد پستی دیگر اقدام در راستای اهداف و مأموریت ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز بود. در واقع بر اساس این طرح، اگر یک واحد صنعتی برای بیمه شدن اقدام می‌کند، بیمه استعلام ثبت مکان را از سامانه جامع انبارهای وزارت صمت می‌گیرد و در صورت تائید بودن، اقدام به بیمه می‌کند. در صورتی که ثبت مکان در سامانه مذکور صورت نگرفته باشد، از دریافت بیمه آتش‌سوزی محروم خواهند بود.

سخنگوی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز بیان کرد: در صورت آتش‌سوزی، پرداخت خسارت تنها برای کالاهایی خواهد بود که مشمول طرح رصد دولت باشند. برای کالاهای اساسی نیز پرداخت خسارت منوط به ثبت واحد نگهداری آن کالا در سامانه انبارداری وزارت صمت است.

کد خبر: ۴۰٬۴۴۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha