۱۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۲
 زنجان در پوشش شبکه فناوری و ارتباطات دچار عقب ماندگی است
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس:

زنجان در پوشش شبکه فناوری و ارتباطات دچار عقب ماندگی است

زنجان- طاهری، نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس با بیان اینکه زنجان جوانان نخبه و متخصصی در حوزه آی تی دارد، گفت: این استان در پوشش شبکه فناوری و ارتباطات دچار عقب ماندگی است.

مصطفی طاهری در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه استان زنجان جوانان نخبه خوب و متخصصی در حوزه آی تی دارد، گفت: متاسفانه این استان در پوشش شبکه فناوری و ارتباطات عقب مانده است.

وی اظهار کرد: شاخص ترین مشکل استان زنجان در آی سی تی است و عدم پوشش شبکه های روستایی در استان وجود دارد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی، گفت: با توجه به شرایط کرونایی آموزش در فضای مجازی دنبال می شود و مشکل پوشش شبکه در روستاهای استان زنجان بسیار جدی بوده و آموزش دانش آموزان را با مشکل مواجه کرده است.

طاهری به توسعه دولت الکترونیک در استان زنجان تاکید کرد و یادآور شد: باید نواقص دولت الکترونیک رفع شود و در این زمینه استان نیاز به توسعه دارد.

وی با بیان اینکه باید به بحث pc در استان زنجان توجه شود، ابراز داشت: در هر برنامه ریزی و سرمایه گذاری دیتا بسیار مهم است و باید مورد توجه قرار گیرد و در استان دیتا نداریم.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی، افزود: استفاده از دولت الکترونیک در کاهش هزینه های دولت، صرفه جویی در وقت و  افزایش اشتغال به دلیل ارائه خدمات دولتی توسط بخش خصوصی بسیار موثر است.

کد خبر: ۴۰٬۴۱۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha