۱۸ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۵
تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی برای ساخت مسکن ملی در اردبیل ارائه می‌شود
مدیرکل راه و شهرسازی اردبیل:

تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی برای ساخت مسکن ملی در اردبیل ارائه می‌شود

اردبیل - مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی برای ساخت مسکن اقدام ملی به متقاضیان اردبیلی پرداخت می‌شود.

به گزارش خبرنگار بازار، محبوب حیدری صبح سه‌شنبه در دیدار با مسئولان راه و شهرسازی اردبیل در این اداره کل اظهار داشت: در راستای دستیابی به اهداف مورد نظر برای خانه‌دار کردن تمامی اقشار جامعه برنامه‌ریزی برای آغاز احداث مسکن اقدام ملی در اردبیل آغاز شده و براین اساس تاکنون ۹ هزار نفر واجد شرایط در این طرح ثبت‌نام کرده‌اند.

وی با اشاره به این که زمین رایگان به پیمانکاران و سازندگان این طرح اعطاء شده است، بیان کرد: در راستای ساخت خانه متقاضیان هیچ مبلغی در ازای زمین پرداخت نمی‌کنند و فقط پول مصالح ساخت و ساز را می‌دهند که به همین منظور قیمت کلی این ساختمان خیلی مناسب‌تر برآورد می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل بیان کرد: متقاضیان هیچ مبلغی از بابت زمین پرداخت نمی‌کنند و در این زمینه در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر عملیات اجرایی مسکن ملی شروع می‌شود که برنامه‌ریزی‌های لازم در این ارتباط انجام یافته است.

حیدری تصریح کرد: ۵۴۰ واحد ساختمان را احداث می‌کنیم و در کنار آن اجرای پروژه‌های مشارکتی نیز در دستور کار قرار دارد که امیدواریم این طرح را به یک طرح موفق در استان مبدل کرده و به اهداف خود در این زمینه جامه عمل بپوشانیم.

وی اظهار کرد: در راستای افزایش تسهیلات از ۱۰۰ میلیون تومان به ۲۰۰ میلیون تومان نیز برنامه‌ریزی‌های اساسی انجام یافته و در تلاش هستیم اجرای طرحی که در دست داریم با کیفیت مناسب و عالی به سرانجام برسد که این موضوع بسیار حائز اهمیت و اساسی است.

کد خبر: ۴۰٬۳۰۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha