۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۲
۱۰۰ درصد خانوار شهری اردبیل گاز دارند/ بهره‌برداری از ۲۰۰ میلیارد ریال پروژه
مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل:

۱۰۰ درصد خانوار شهری اردبیل گاز دارند/ بهره‌برداری از ۲۰۰ میلیارد ریال پروژه

اردبیل - مدیرعامل شرکت گاز اردبیل گفت: در حال حاضر ۱۰۰ درصد خانوار شهری و بیش از ۹۴ درصد خانوار روستایی استان از نعمت گاز طبیعی برخوردارند.

سردار اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار بازار، بابیان اینکه در طی ۴۱ سال گذشته در حوزه گازرسانی در سطح استان اردبیل، خدمات ارزنده‌ای انجام‌شده است، افزود: در حال حاضر ۱۰۰ درصد خانوار شهری و بیش از ۹۴ درصد خانوار روستایی استان از نعمت گاز طبیعی برخوردارند.

وی اظهار کرد: در دهه فجر امسال نیز پروژه‌های گازرسانی به ۶۳ روستای استان اردبیل با بیش از یک هزار و ۹۰۰ خانوار روستایی و همچنین دو پروژه گازرسانی به محورهای صنعتی سامیان و پایاب سد خداآفرین در راستای کمک به صنعت، تولید و اشتغال بااعتباری بالغ‌بر ۲۰۰میلیارد ریال و با حجم شبکه‌گذاری بیش از ۲۶۰ کیلومتر به بهره‌برداری خواهد رسید.

اسماعیلی تحقق برنامه‌های دولت الکترونیک را زمینه‌ساز تسریع در پاسخگویی و ارائه خدمات بهینه و غیرحضوری به مشترکان عنوان کرد و افزود: شرکت گاز استان با برنامه‌ریزی‌های منسجمی که درزمینهٔ تحقق اهداف دولت الکترونیک انجام داده توانسته گام‌های مؤثری را در اجرای عدالت اجتماعی بردارد که از آن موارد می‌توان به صدور قبوض آنی، حذف قبوض کاغذی، ایجاد میز خدمت الکترونیکی و ارائه خدمات در بستر وب و .... اشاره کرد.

مدیرعامل شرکت گاز اردبیل ضمن تأکید بر استفاده صحیح و ایمن از گاز طبیعی بر لزوم صرفه‌جویی مشترکان در مصرف گاز تأکید کرد.

کد خبر: ۴٬۰۲۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha