۱۸ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۸
صنایع چوب و کاغذ مازندران زنده است/ تامین سرمایه در گردش چالش اصلی
مدیرعامل شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران:

صنایع چوب و کاغذ مازندران زنده است/ تامین سرمایه در گردش چالش اصلی

ساری- مدیرعامل شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران از خروج این شرکت از ماده ۱۴۱ و ورشکستگی خبر داد و گفت: این شرکت به رغم مشکلات همچنان زنده است و نفس می کشد.

به گزارش خبرنگار بازار، مصطفی سعیدی ظهر سه شنبه در نشست با خبرنگاران در شرکت صنایع چوب و کاغذ استان از خروج این شرکت از ماده ۱۴۱ و ورشکستگی خبر داد و افزود: استراتژی ما فقط تولید است و هدفی جز این نداریم و همه بدنه اجرایی باید در خدمت تولید باشند و موانع فراروی را برداریم.

وی با تاکید بر اینکه همه باید با همدلی و همکاری در خدمت تولید باشیم، تصریح کرد: شرکت چوب و کاغذ همچنان زنده است و نفس می کشد و همه از جمله خانواده بزرگ شرکت باید زنده بودن و توسعه صنایع چوب و کاغذ را تسریع بخشد.

وی با عنوان اینکه محصولات شرکت قابلیت صادرات دارد و از بهترین محصولات خاورمیانه و زبانزد کشورهای منطقه است، ادامه داد: متخصصان و کارشناسان فعال در صنایع چوب و کاغذ ظرفیت عظیمی برای این صنعت هستند.

سعیدی یادآور شد: همچنین امکانات موجود در شرکت، حائز اهمیت و قابل توجه است و امکان اجرای طرح های توسعه ای برای این شرکت بسیار مهم است و همسایگی با کشورها نظیر روسیه فرصت خوبی برای تامین نیازهای اولیه و مبادلات تجاری و بازرگانی است.

مدیرعامل شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران تصریح کرد: آموزش و پرورش و دستگاه های داخلی باید از تولیدات داخل استفاده کنند و این شرکت نیز باید به تعهداتش عمل کند.

وی واردات بی رویه را مهمترین مشکل فراروی بیان کرد و گفت: واردات بی رویه چوب و کاغذ کمر این صنعت را شکسته و سبب ایجاد بحران شده است.

وی ادامه داد: تورم نیروهای انسانی غیرمتخصص از جمله چالش های فراروی این شرکت است و بخش اعظم از نیروهای استانی قادر نیستند در تولید تاثیرگذار باشند و نیازمند آن هستیم تا نیروهای متخصص را جذب کنیم.

سعیدی عدم به روزرسانی دستگاه ها و تجهیزات را عامل افزایش هزینه های تولید و قیمت تمام شده ذکر کرد و گفت: تامین سرمایه در گردش و عدم ایفای سازمان جنگل ها به تعهداتش درباره صنایع چوب و کاغذ از جمله مشکلات به شمار می رود.

کد خبر: ۴۰٬۲۷۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha