۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰
۷۰ میلیارد تومان پروژه در میامی افتتاح یا کلنگ زنی می‌شود
فرماندار میامی:

۷۰ میلیارد تومان پروژه در میامی افتتاح یا کلنگ زنی می‌شود

میامی - فرماندار میامی از کلنگ‌زنی و افتتاح بیش از ۷۰ میلیارد تومان پروژه طی ایام الله دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی در سراسر شهرستان خبر داد.

احمد ملایری در گفتگو با خبرنگار بازار، ضمن بیان اینکه ۹۳ پروژه با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد تومان در میامی طی ایام الله دهه فجر افتتاح و کلنگ زنی می شود، تاکید کرد: این پروژه ها با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در سراسر شهرستان به بهره برداری رسیده و یا عملیات اجرایی آنان آغاز می شود.

وی با بیان اینکه آب، منابع طبیعی، گاز، راه و ... در زمره بیشترین پروژه های دهه فجر میامی هستند، افزود: طب اعلام منابع طبیعی بندهای آبخیزداری روستاهای ارمیان، قدس و حوضه کلاچون شهرستان میامی از پروژه‌های صندوق توسعه ملی ۱۰۰ درصد تکمیل‌شده و طی دهه فجر امسال با حضور مقامات کشوری و استانی به بهره‌برداری خواهند رسید.

فرماندار میامی گفت: علاوه بر طرح های حوزه راه‌سازی پروژه‌های اصلاح، بهینه‌سازی ساختمان و تجهیزات انتقال و فوق توزیع برق نیز در میامی افتتاح می شود.

به گزارش خبرنگار بازار، در ایام‌الله دهه فجر ۶۱۰ پروژه عمرانی بااعتباری بالغ‌بر ۴۷۱ میلیارد تومان در سراسر استان سمنان با حضور مسئولان کشوری، استانی و شهرستانی افتتاح می‌شود.

کد خبر: ۴٬۰۲۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha