۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۹
 ۱۳ طرح واحد صنعتی زنجان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود
رئیس سازمان صمت زنجان:

۱۳ طرح واحد صنعتی زنجان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود

زنجان - رئیس سازمان صمت زنجان گفت: ۱۳ طرح واحد صنعتی استان در ایام مبارک دهه فجر آماده افتتاح و کلنگ زنی است.

به گزارش خبرگزاری بازار به نقل از صنعت و معدن زنجان، ناصر فغفوری اظهار داشت: سه واحد بزرگ صنعتی استان آماده افتتاح با حضور رئیس جمهور و شش واحد صنعتی آماده افتتاح توسط معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه و دو طرح بزرگ صنعتی آماده کلنگ زنی است.

وی افزود: به طور کلی ۱۳ طرح واحد صنعتی در زنجان آماده افتتاح و کلنگ زنی در ایام مبارک دهه فجر است که با توجه به اینکه عمده واحدها دارای سرمایه گذاری، اشتغال و تولیدات قابل توجه بوده آماده افتتاح و کلنگ زنی توسط مقامات عالی کشور است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان گفت: سرمایه گذاری صورت گرفته برای این واحدها ۲۸ هزار و ۴۷۸ میلیارد ریال با اشتغالزایی هزار و ۸۷۸ نفر است.

فغفوری در خصوص میزان سرمایه گذاری و اشتغالزایی پیش بینی شده برای طرح های صنعتی، افزود: سرمایه گذاری پیش بینی شده برای دو طرح آماده کلنگ زنی در استان ۴۰ هزار میلیارد ریال استکه پیش بینی می شود برای هزار و ۸۷۸ نفر اشتغال ایجاد شود.

وی با اشاره به واحدهای آماده افتتاح توسط رئیس جمهور اظهار داشت: دو واحد بزرگ تولید مفتول فولادی و شمش فولاد مجموعاً با سرمایه گذاری ۲۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی یک هزار و ۵۰ نفر آماده افتتاح در ایام دهه فجر است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان یادآور شد: واحد تولید پارچه جین، تکمیل و رنگرزی پارچه یکی دیگر از واحدهای بزرگ استان است که با سرمایه گذاری ۳,۵۰۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۵۰۰ نفر آماده افتتاح است.

فغفوری تصریح کرد: واحد تولید اسید سولفوریک با ظرفیت یکصد هزار تن یکی دیگر از واحدهای آماده افتتاح در زنجان است که با سرمایه گذاری ۳۱۱ میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است.

وی در ادامه از احیای مجدد واحد تولید کننده ظروف چینی توسط سرمایه گذار جدید خبر داد و افزود: سرمایه گذاری صورت گرفته برای احیای این واحد بالغ بر ۷۰۰ میلیارد ریال است که اقدام به تولید سالانه ۶ هزار تن چینی در استان می کند.

کد خبر: ۴٬۰۲۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha