۱۸ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۹
رشد ۱۷۲ درصدی سرمایه‌گذاری طرح‌های صنعتی در گلستان
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گلستان خبر داد:

رشد ۱۷۲ درصدی سرمایه‌گذاری طرح‌های صنعتی در گلستان

گرگان- خلیل زاده، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گلستان از رشد ۱۷۲ درصدی میزان سرمایه‌گذاری طرح‌های صنعتی در استان خبر داد و گفت: از سال ۹۲ تاکنون بیش از ۱۳ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری صنعتی جدید در گلستان انجام شده است.

حجت اله خلیل زاده در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: میزان سرمایه‌گذاری جدید طرح‌های صنعتی به بهره‌برداری رسیده در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان از سال ۹۲ تاکنون ۱۷۲ درصد رشد داشته و از پنج هزار و ۱۳۰ میلیارد ریال به ۱۳ هزار و ۹۳۷ میلیارد ریال رسیده است.

وی با اشاره به اینکه طی سال ۹۲ تا سال گذشته بیش از ۱۰۰ واحد غیرفعال تولیدی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان به چرخه تولید بازگشته‌اند، افزود: قبل از روی کار آمدن دولت تدبیر و امید ۵۲۱ واحد تولیدی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان به بهره‌برداری رسیده بود که این میزان با رشد ۵۲ درصدی هم‌اکنون به ۷۹۰ واحد بهره‌بردار رسیده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گلستان ادامه داد: همچنین از سال ۹۲ تاکنون به منظور پیشگیری از آلودگی‌های محیط زیستی آب و خاک هزار و ۸۰۰ متر مکعب به ظرفیت تصفیه خانه‌های فاضلاب شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان اضافه شده است.

وی اضافه کرد: قبل از سال ۹۲ تنها یک شهرک صنعتی در استان به آشیانه و خودروی آتش‌نشانی مجهز بود که این تعداد در دولت تدبیر و امید به ۶ شهرک صنعتی افزایش یافت.

به گفته خلیل زاده قبل از سال ۹۲ میزان برق تأمین شده در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان ۱۲۳ مگاوات بود که با همت و کوشش تلاشگران دولت تدبیر و امید این میزان با ۴۲ درصد رشد به ۱۷۵ مگاوات رسیده است.

کد خبر: ۴۰٬۲۰۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha