۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۷
امکانات و تجهیزات مرز مهران برای مقابله با ویروس کرونا آماده است
فرماندار مهران:

امکانات و تجهیزات مرز مهران برای مقابله با ویروس کرونا آماده است

ایلام - فرماندار مهران گفت: امکانات و تجهیزات مرز مهران برای مقابله با ویروس کرونا آماده و هیچ مشکلی وجود ندارد.

به گزارش بازار، اسد قاسمی صبح شنبه در حاشیه بازدید از پایانه مرزی مهران اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا در برخی کشورها، در مرز بین المللی مهران تدابیر و مراقبت های لازم برای حفظ سلامت مردم استان و کشورمان، اتخاذ شده است.

وی افزود: تیم‌های بهداشتی این دانشگاه اوضاع را تحت کنترل دارند و جای هیچ گونه نگرانی برای شهروندان مهرانی نیست.

فرماندار مهران به دستور معاون اول رئیس جمهور برای آمادگی کامل در مرزهای کشور برای مقابله با ورود «کروناویروس» اشاره کرد و افزود: مرز مهران همزمان با سراسر کشور برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در آمادگی کامل قرار دارد.

قاسمی  اظهار داشت: مقرر شده است که علاوه بر تیم بهداشتی مستقر در مرز، یک تیم مجرب پزشکی و درمانی مجهز نیز در این مرز استقرار یابد تا مسافران (ورودی ها-به‌ویژه اتباع خارجی) را به‌صورت ویژه کنترل و از ورود افراد مشکوک جلوگیری نمایند و پیشگیری های لازم را به عمل آورند.

وی با تاکید بر اینکه خوشبختانه تا کنون هیچ گونه مورد مشکوکی از ابتلاء فرد یا افرادی در این شهرستان مرزی به ویروس کرونا، شناسایی و گزارش نشده است، افزود: امیدواریم با تدابیر پیشگیرانه و کنترل ورودی ها، شاهد آرامش و سلامت کامل روحی و روانی مردم باشیم.

فرماندار مهران تصریح کرد: مرز مهران یک گذرگاه بین المللی است و اتباع خارجی از این مرز تردد دارند و تلاش خواهد شد تا امکانات و اقدامات پیشگیرانه بیشتری در این مرز لحاظ شود.

کد خبر: ۴٬۰۱۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha