۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۳
۲ هزار واحد مسکن مهر در ایلام فاقد متقاضی هستند
معاون راه و شهرسازی ایلام:

۲ هزار واحد مسکن مهر در ایلام فاقد متقاضی هستند

ایلام - معاون مسکن و بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: دو هزار واحد مسکن مهر در ایلام فاقد متقاضی هستند.

علی اصغر منصوربیگی در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار داشت: از ۱۸ هزار و ۱۳۳ واحد مسکن مهر استان ۱۶ هزار واحد تحویل متقاضیان شده است.

وی تصریح کرد: دو  هزار و ۱۳۳ واحد نیز فاقد متقاضی یا دارای پرونده در محاکم قضایی هستند.

منصوربیگی با اشاره به اینکه در شهرستان دهلران بیشترین مشکل در بحث مسکن مهر وجود دارد، افزود: یک هزار و ۲۹۴ واحد در دهلران و ۲۷۸ واحد مسکن مهر در بخش موسیان وجود دارد که با پیگیری های صورت گرفته روند تکمیل آنها به سرعت در حال انجام است.

وی افزود: در شهر دهلران ۶۰۶ واحد به متقاضیان تحویل شده و ۶۸۸ واحد نیز در قالب قرارداد سه جانبه مورد تعهد راه و شهرسازی است که بر اساس تفاهم با بهزیستی ۶۰ واحد به افراد تحت حمایت این نهاد واگذار و ۱۰۸ واحد نیز به مددجویان کمیته امداد و مابقی از طریق فراخوان واگذار شد.

وی عنوان کرد: با توجه به قراردادهای قبلی سقف تسهیلات ۲۵۰ میلیون ریال است که تلاش می شود با اخذ مصوبه شورای تامین مسکن استان این تسهیلات تا ۴۵۰ میلیون ریال افزایش یابد که لازمه این کار پیگیری برای گذراندان مراحل اداری و اجرایی است.

معاون راه و شهرسازی ایلام از عزم جدی مدیریت ارشد استان برای تعیین تکلیف و تخصیص اعتبار جهت تکمیل زیرساخت های مسکن مهر دهلران و موسیان در نشست شورای تامین مسکن استان خبر داد.

کد خبر: ۴۰۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha