۱۷ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۲
توزیع نهاده‌های دامی در استان سمنان رضایت‌بخش نیست
مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان:

توزیع نهاده‌های دامی در استان سمنان رضایت‌بخش نیست

سمنان- مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان با بیان اینکه فرمانداران استان از نحوه توزیع نهاده‌های دامی رضایت ندارند، گفت: نحوه توزیع رضایت‌بخش نیست و باید این امر مورد تجدید نظر قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار بازار، مهدی سلامتی ظهر دوشنبه در جلسه بررسی توزیع مناسب نهاده‌های کشاورزی و کالاهای اساسی استان سمنان به میزبانی استانداری ضمن بیان اینکه  فرمانداران استان از نحوه توزیع نهاده‌های دامی چندان رضایت ندارند که برای رفع این مشکل با برنامه‌ریزی اصولی و پیگیری مسئولان در سطح ملی اقدام های لازم انجام شود، ابراز کرد: این موضوع باید مورد بازنگری قرار گیرد.

وی افزود: توزیع نهاده‌های دامی براساس میزان ظرفیت و تولید در بخش دام و طیور بوده و سازمان جهاد کشاورزی در این ارتباط نظارت های جامعی را داشته باشند.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان ادامه داد: کمبود نهاده‌های دامی باعث گلایه مرغداران و دیگر تولیدکنندگان مربوط حوزه کشاورزی شده که لازم است مسئولان مربوط برای رفع این چالش اقدام کنند.

سلامتی با بیان اینکه حمایت از تولیدکنندگان در حوزه دام و طیور با تامین نهاده‌های دامی با تلاش مستمر مسئولان ادامه یابد، افزود: دلیل عمده کمبود نهاده‌های دامی در سمنان و دیگر نقاط کشور تحریم و فشارهای خارجی است.

کد خبر: ۴۰٬۰۶۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha