۱۷ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۲
تکمیل پروژه‌های مهم ایلام نیازمند توجه ویژه سازمان برنامه و بودجه است
استاندار ایلام:

تکمیل پروژه‌های مهم ایلام نیازمند توجه ویژه سازمان برنامه و بودجه است

ایلام- استاندار ایلام گفت: در سال پایانی دولت، تکمیل پروژه‌های مهم استان نیازمند توجه ویژه سازمان برنامه و بودجه کشور است.

به گزارش بازار، به نقل از روابط عمومی استانداری ایلام، قاسم سلیمانی‌دشتکی استاندار ایلام که صبح امروز دوشنبه ۱۷ شهریور ماه به قصد پیگیری خواسته ها و مطالبات مردمی ایلام را به مقصد تهران ترک کرده بود بعد از دیدار با معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری به سازمان برنامه و بودجه کشور رفت و با سعید جغتایی رئیس امور پایش سازمان برنامه و بودجه کشور دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار که قیصوری رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی ایلام نیز حضور داشت، قاسم سلیمانی دشتکی بر ضرورت توجه ویژه سازمان برنامه‌ و بودجه کشور در یک سال پایانی دولت به استان تاکید کرد و گفت: برای تکمیل پروژه های مهم استان با توجه به محدودیت های مالی نیازمند توجه ویژه این سازمان هستیم.

وی در ادامه بیان کرد: در این میان برخی پروژه های مهم در حوزه راه چون تکمیل تونل کبیرکوه، عملیات اجرایی دو آزاد راه شمالی و جنوبی استان، تکمیل مسیرهای اصلی اربعین در استان و پروژه مهم اتصال استان به شبکه ریلی کشور حائز اهمیت و مورد تاکید است.

سلیمانی‌دشتکی در ادامه خواستار تخصیص اعتبار بیمارستان ۳۷۶ تختخوابی ایلام شد و گفت: با توجه به ضرورت موضوع این پروژه بعنوان طرح شاخص استان به دولت معرفی شده است و در این راستا نیازمند تزریق و تخصیص اعتبارات لازم برای تکمیل آن هستیم.

وی در پایان خواستار تکمیل پروژه های عمرانی شهری در استان شد و گفت: در این خصوص با توجه به مسائل و مشکلات حوزه شهری چون کمبود اعتبارات، عدم درآمد زایی و کوچک بودن شهرهای استان نیازمند توجه و مساعدت بیشتر هستیم.

در ادامه این نشست جغتایی رئیس امور پایش سازمان برنامه و بودجه کشور نسبت به درخواست های استاندار ایلام قول پیگیری و مساعدت لازم را داد.

کد خبر: ۳۹٬۹۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha