۱۷ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۴
۱۴۱ تخلف حوزه حمل و نقل عمومی برون شهری در زنجان رسیدگی شد
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای زنجان:

۱۴۱ تخلف حوزه حمل و نقل عمومی برون شهری در زنجان رسیدگی شد

زنجان- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای زنجان گفت: در پنج ماهه نخست سالجاری به ۱۴۱ تخلف حوزه حمل و نقل عمومی برون شهر رسیدگی و احکام آن‌ها صادر شد.

به گزارش بازار به نقل از راهداری و حمل و نقل جاده ای زنجان، عبدالحسین علی اکبری گفت: به منظور کنترل و نظارت بر عملکرد رانندگان و شرکت‌های حمل ونقل جاده‌ای برون شهری و اجرای دقیق قوانین ومقررات مربوطه، در جلسات کمیسیون‌های مواد ۱۱ و ۱۲ استان در پنج ماهه سالجاری به ۱۴۱ تخلف حوزه حمل و نقل عمومی برون شهر رسیدگی واحکام آنها صادر شد.

وی اظهار کرد: در طی این مدت ۱۱ جلسه کمیسیون ماده ۱۲ (رسیدگی به تخلفات) برگزار که منجر به صدور ۸۴ فقره رای برای شرکت‌های حمل و نقلی متخلف  شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای زنجان ، گفت: همچنین در این مدت ۶ جلسه کمیسیون ماده ۱۱ برگزار و پرونده ۸۴ راننده بررسی و احکام لازم صادر شده که در این میان ۱۷ مورد مربوط به تخلفات رانندگان بخش باری و ۶۷ مورد مربوط به تخلفات رانندگان بخش مسافری بوده است.

علی اکبری با تاکید بر اینکه جلسات کمیسیون ماده ۱۲ برای رسیدگی به تخلفات شرکت‌ها و موسسات حمل ونقل جاده‌ای برون شهری و کمیسیون ماده ۱۱ برای رسیدگی به تخلفات رانندگان حمل ونقل جاده‌ای برگزار می‌شود،تاکید کرد: عمده تخلفات شرکتهای حمل و نقل و رانندگان حمل و نقل برون شهری عبارتند از: صدور بارنامه بدون اطلاع راننده، سوءاستفاده از کارت هوشمند، عدم درج کد رهگیری بارنامه، جابجایی بار بدون بارنامه، صدور بارنامه به وسایل نقلیه دارای بار اضافی، عدم رعایت مقررات حمل بارنامه‌های عادی و ترافیکی در جاده‌های استان، عدم ارایه خدمات مطلوب در حین سفر است.

کد خبر: ۳۹٬۹۴۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha