۱۸ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۹
اختصاص ۷۵ میلیارد ریال برای توسعه مناطق کمتر برخوردار کاشان
فرماندار کاشان خبر داد

اختصاص ۷۵ میلیارد ریال برای توسعه مناطق کمتر برخوردار کاشان

کاشان - مرتضایی، فرماندار کاشان گفت: ۷۵ میلیارد ریال برای توسعه مناطق کمتر برخوردار کاشان اختصاص داده شده است.

علی اکبر مرتضایی در گفت و گو با خبرنگار بازار با اشاره به اختصاص ۳۲۰ میلیارد ریال اعتبار برای طرح های مختلف عمرانی شهرستان کاشان اظهار داشت: این میزان اعتبار نسبت به سال گذشته رشدی ۱۵ درصد داشته است.

وی با بیان اینکه اعتبارات تملک دارایی کاشان به ۴۷ دستگاه اجرایی اختصاص یافته است، ابراز داشت: ۸۴۰ میلیارد ریال عوارض ارزش افزوده به صورت یارانه مستقیم به شهرداری ها و دهیاری ها نیز انجام شده است.

تخصیص اعتبار پروژه های مناطق کمتر برخوردار و روستایی
فرماندار کاشان با بیان اینکه یکی از مهمترین اولویت های کاشان برای تخصیص اعتبار پروژه های مناطق کمتر برخوردار و روستایی است، تصریح کرد: به این منظور ۳۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح هادی روستایی، ۲۵ میلیارد ریال برای حوزه راه های روستایی و ۲۰ میلیارد ریال برای حوزه کشاورزی و منابع طبیعی اختصاص داده شده است.

وی همچنین با اشاره به پروژه منطقه ویژه اقتصادی کاشان ابراز داشت: این پروژه بزرگ در سال ۱۳۹۷ مجازات لازم را دریافت و هم اکنون فنس کشی این منطقه انجام شده است.

مرتضایی با بیان اینکه اقدامات و هماهنگی های لازم برای تامین زیرساخت های منطقه ویژه اقتصادی کاشان شده است، تصریح کرد: با راه اندازی این منطقه زمینه برای اشتغال حدود بیش از یک هزار نفر مهیا می شود.

وی همچنین از نظارت بر فعالیت ۱۵ هزار و ۲۰۰ واحد صنفی کاشان خبر داد و تاکید کرد: این نظارت ها بر روی قیمت گذاری و همچنین در حوزه تعزیرات حکومتی انجام می شود.

فرماندار کاشان افزود: نظارت و کنترل بر جلوگیری از فرار مالیاتی برای تمامی مودیان به ویژه پزشکان، پیمانکاران ساختمانی، بخش خصوصی و غیره انجام می شود.

کد خبر: ۳۹٬۸۴۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha