۱۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۰
 تقویت زیرساخت های دولت الکترونیک در زنجان ضروری است
استاندار زنجان:

تقویت زیرساخت های دولت الکترونیک در زنجان ضروری است

زنجان- استاندار زنجان بر لزوم تقویت زیرساخت های دولت الکترونیک در استان زنجان تاکید کرد و گفت: اداره پست و ثبت احوال استان در ارائه خدمات الکترونیک عملکرد خوبی دارد. 

به گزارش خبرنگار بازار، فتح الله حقیقی ظهر یکشنبه در جلسه شورای راهبری توسعه مدیریت استان در محل استانداری زنجان، بر لزوم استفاده از ظرفیت بانوان در پست های مدیریتی توسط دستگاههای اجرایی استان تاکید کرد و گفت: یکی از اهداف مهم این کار پرورش نیرو و بهره گیری از افراد شایسته است. 

وی اظهار کرد: بنده به توان و استعداد بانوان اعتقاد دارم و باید این توانایی ها برای خدمت به نظام و کشور مورد توجه قرار گیرد.

استاندار زنجان به شاخص های ارزیابی انتخاب دستگاه اجرایی برتر اشاره کرد و گفت: ملاک ها و انتخاب ها در این حوزه باید به نحوی باشد که شایستگی ها مدنظر قرار گیرد و وجدان عمومی جامعه هم ان را قبول کند و انتخاب ها باید عادلانه باشد. 

حقیقی با بیان اینکه برخی از دستگاههای اجرایی در انتخاب جوانان تا ۳۸ سال برای پست های مدیریتی کوتاهی کردند، ابراز داشت: باید مدیران این دستگاهها پاسخگوی این قصور باشند. 

وی افزود: نیروی انسانی بزرگترین سرمایه هر جامعه است و امروز ارتقای بهره وری مورد توجه است. 

استاندار زنجان، با بیان اینکه اجرای طرح هایی همچون دولت الکترونیک تاثیر قابل توجهی در ارتقای بهره وری دارد، افزود: باید دستگاههای اجرایی از دولت الکترونیک به خوبی استفاده کنند. 

حقیقی با بیان اینکه این استان در تولید ماسک به خود کفایی رسیده است، افزود: تولید ماسک در استان از ۵۰۰ هزار عدد در روز به ۷۰۰ هزار عدد ماسک رسیده است. 

وی افزود: نیمی از ماسک ها در استان با قیمت هزار تومان و نیمی هم با قیمت یک هزار و ۳۰۰ تومان عرضه می شود و در زمینه تولید الکل برپایه آب و الکل در استان مشکلی نداریم و به استانهای دیگر هم ارسال می کنیم. 

استاندار زنجان، بر اجرای دقیق دولت الکترونیک توسط دستگاههای اجرایی تاکید کرد و گفت: مدیران برای اجرای این امر مهم مدیریت لازم را مد نظر قرار دهند. 

حقیقی بر لزوم تقویت زیرساخت های دولت الکترونیک در استان تاکید کرد و افزود: اداره پست و ثبت احوال استان زنجان در ارائه خدمات الکترونیک عملکرد خوبی دارد. 

کد خبر: ۳۹٬۸۲۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha