۱۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۹
دریافت نقدی عوارض در آزادراه تهران–شمال موقتی است
عضو هیات مدیره شرکت ساخت و توسعه زیرساخت های حمل و نقل:

دریافت نقدی عوارض در آزادراه تهران–شمال موقتی است

بهرامی، معاون ساخت و توسعه آزادراه های شرکت ساخت و توسعه زیرساخت های حمل و نقل کشور گفت: بحث دریافت وجه نقد در عوارضی های آزادراه تهران – شمال طبق هماهنگی انجام گرفته و تا حل و فصل کامل زیرساخت های کنترل دریافت عوارض به طور موقت خواهد بود.

به گزارش بازار به نقل از وزارت راه و شهرسازی، جلال بهرامی، عضو هیات مدیره و معاون ساخت و توسعه آزادراه ها در واکنش با انتشار خبری مبنی بر نقدی شدن عوارض در باجه های عوارضی قطعه یک آزادراه تهران – شمال که پیش از این الکترونیکی بود با توجه به مخالفت وزیر راه و شهرسازی با این موضوع اظهار داشت: این موضوع به طور موقت انجام می گیرد تا بحث های مربوط به دریافت عوارض روی غلطتک بیفتد.

وی با اشاره به هماهنگی های انجام گرفته برای اتخاذ این تصمیم تصریح کرد: با توجه به اینکه میزان کسانی که در این مسیر تردد داشتند و عوارض پرداخت می کردند کمتر از ۲۰ درصد بود این طرح به طور موقت گذاشته شده تا در نهایت بحث موضوعات کنترل بابت دریافت عوارض حل و فصل شود.

معاون ساخت و توسعه آزادراه های کشور در ادامه گفت: به همین خاطر این تصمیم با هماهنگی های لازم گرفته شده که طی چند ماه آزمایشی در باجه های الکترونیکی عوارض به صورت نقدی دریافت شود چرا که برای توسعه منطقه ۲ آزادراه این پول مورد نیاز است. قطعا با حل زیرساخت های کنترلی دریافت عوارض شرایط مثل سابق خواهد بود و همان طور که گفته شده این طرح موقت است.

کد خبر: ۳۹٬۸۱۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha