۱۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۱
ناهماهنگی جهاد کشاورزی و صمت در تامین نهاده‌های دامی/ قول مسئولان برای حل مشکل
عضو کمیسیون کشاورزی و منابع طبیعی مجلس به بازار خبر داد

ناهماهنگی جهاد کشاورزی و صمت در تامین نهاده‌های دامی/ قول مسئولان برای حل مشکل

عضو کمیسیون کشاورزی آب و منابع طبیعی در مجلس با اشاره به کمبود نهاده‌های دامی و مشکلات مرغداران در جوجه ریزی گفت: چندین نوبت مسئولین دو وزارتخانه صمت و جهاد کشاورزی و همچنین مسئولین بانک مرکزی را به کمیسیون دعوت کردیم تا مشکلات در این زمینه مورد بررسی قرار گیرد و پیرو قول مسئولین مشکلات در حال رفع شدن است.

 پرویز اوسطی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی بازار، با اشاره به کمبود نهاده‌های دامی و مشکلات مرغ داران در جوجه ریزی گفت: کمیته سه نفره حل مشکلات نهاده‌های دامی در کمیسیون کشاورزی تشکیل شده است، این کمیته موضوعات در این بخش را به درستی دنبال کرده تا مشخص شود گره اصلی کار کجاست.

این نماینده مجلس اظهار داشت: همچنین کمیته دامپروری کمیسیون کشاورزی هم به جد مشکلات در زمینه تامین نهاده‌های دامی را مورد پیگیری قرار داده است .

وی تاکید کرد: طبق بررسی های  اولیه مشخص شده که ناهماهنگی بین وزارتخانه‌های جهاد کشاورزی و صمت مشکلات را دوچندان کرده است.

این نماینده مجلس اظهار داشت: پیش از این وزارت جهاد کشاورزی با در نظر گرفتن قانون تمرکز وظایف عهده دار مسئولیت هایش بود اما در حال حاضر  این اختیارات به وزارت صمت داده شده و در این موضوع ناهماهنگی هایی ایجاد شده است.

وی تاکید کرد: در همین زمینه ما چندین نوبت مسئولین  دو وزارتخانه صمت و جهاد کشاورزی و همچنین مسئولین بانک مرکزی را به کمیسیون دعوت کردیم تا مشکلات در این زمینه مورد بررسی قرار گیرد به امید خدا و پیرو قول مسئولین مشکلات در این بخش در حال رفع شدن است.

این نماینده مجلس اظهار داشت: همچنین پیرو سلسله جلساتمان تلاش کردیم تا مشکلات در بخش سامانه ارائه نهاده‌های دامی به تولیدکنندگان حل و فصل شود.

وی تاکید کرد: به هر جهت در شرایط تحریمی شاهد برخی ناهماهنگی‌ها در تامین ارز موجود برای تامین نهاده‌های دامی هستیم که دوستان مشغول رفع و رجوع این مسئله هستند و بعید می دانم این مشکلات در این بخش باقی بماند.

کد خبر: ۳۹٬۷۷۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha