۱۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۹
راه اندازی شورای راهبردی سیستم یکپارچه اطلاعات کشاورزی در خراسان رضوی

راه اندازی شورای راهبردی سیستم یکپارچه اطلاعات کشاورزی در خراسان رضوی

مشهد- شورای راهبردی یکپارچه سازی اطلاعات کشاورزی به منظور تحقق اهداف دولت الکترونیک در راستای طرحهای راهبردی وزارت جهاد کشاورزی در خراسان رضوی تشکیل شد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی خراسان رضوی مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی با اعلام این خبر افزود: این شورا مسئولیت راهبری، هدایت و نظارت بر فعالیت های مرتبط با راه اندازی و توسعه (سیاک) در سطح استان را داراست.

محمد صبور بیلندی اظهار داشت:فراهم سازی  بستر اجرای مصوبات ملی طرح «سیاک» و دریافت گزارش های دوره ای از مدیران جهاد کشاورزی شهرستان ها و بررسی محدودیت ها و موانع انجام طرح و رفع آن از جمله وظایف این شورا  است.

وی افزود: همزمان با راه اندازی شورای راهبردی سیستم یکپارچه اطلاعات کشاورزی در استان این طرح در شهرستانهای استان و مراکز خدمات نیز راه اندازی و به پیگیری مسائل مربوطه می پردازد.

صبور ادامه داد: از جمله وظایف مدیران جهاد کشاورزی شهرستانها در این راستا پیاده سازی مصوبات ملی و استانی در خصوص سیستم یکپارچه اطلاعات کشاورزی در سطح شهرستان  است.

وی افزود: گزارشات دوره ای منظم از روسای مراکز جهاد کشاورزی در خصوص عملکرد کارشناسان مسئول پهنه در طرح سیاک توسط مدیران شهرستان ها دریافت و به شورای راهبردی ارسال می شود.

کد خبر: ۳۹٬۷۵۳

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha