۱۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۵
پرواز گرگان- چابهار برقرار شد/ تلاش برای برقراری پروازهای خارجی
مدیرکل فرودگاه‌های گلستان:

پرواز گرگان- چابهار برقرار شد/ تلاش برای برقراری پروازهای خارجی

گرگان- متانت، مدیرکل فرودگاه های گلستان از برقراری پرواز گرگان- چابهار خبر داد و گفت: رایزنی‌ها برای برقراری پروازهای خارجی از فرودگاه گرگان ادامه دارد.

علی متانت در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: از روز گذشته (۱۵ شهریورماه) خط پروازی جدید فرودگاه گرگان به مقصد چابهار برقرار شده است و این پرواز هر هفته انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تداوم و پایداری این خط پروازی به استقبال مردم بستگی دارد، افزود: این خط جدید شنبه هر هفته ساعت ۱۲ و ۱۵ دقیقه از چابهار پرواز کرده و ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه در فرودگاه گرگان به زمین می‌نشیند و در ادامه ساعت ۱۵:۳۰ همان روز از گرگان به مقصد چابهار پرواز می‌کند.

مدیرکل فرودگاه‌های گلستان با بیان اینکه افزایش خطوط پروازی از فرودگاه گرگان در دستور کار قرار دارد، ادامه داد: از ۲۰ شهریور مسیر پروازی گرگان به زابل از یک پرواز در هفته به دو پرواز افزایش می‌یابد.

وی با این توضیح که در هفته ۶۰ سورتی پروازی و در ماه بیش از ۲۰۰ سورتی پرواز از فرودگاه گرگان برقرار می‌شود، اضافه کرد: تلاش و رایزنی برای برقراری پروازهای خارجی از فرودگاه گرگان در حال انجام است.

متانت تصریح کرد: برقراری پرواز ایران- اکتائو از فرودگاه گرگان در حال بررسی است و همچنین جلساتی با میراث فرهنگی گلستان و آژانس‌های مسافرتی برای برقراری پروازهای گرگان- استانبول با بهره‌گیری از هواپیماهای بدنه متوسط برگزار شده است.

وی با بیان اینکه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل، ۴۰ درصد افزایش پرواز و همچنین افزایش آمار بار و مسافر جابجا شده از فرودگاه استان را شاهد هستیم، گفت: در حال حاضر به طور میانگین ماهانه ۲۰ هزار مسافر از فرودگاه گرگان جابه‌جا می‌شود.

کد خبر: ۳۹٬۷۰۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha