۱۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۲
وضعیت صادرات و تولید شرکت ترانسفو زنجان خوب است/ سرمایه گذاری ۴ میلیارد دلاری
مدیر عامل گروه صنعتی ایران ترانسفو:

وضعیت صادرات و تولید شرکت ترانسفو زنجان خوب است/ سرمایه گذاری ۴ میلیارد دلاری

زنجان- ظهیری، مدیر عامل گروه صنعتی ایران ترانسفو وضعیت صادرات و تولید شرکت را بسیار خوب توصیف کرد و گفت: ۸۵ درصد از نیاز صنعت برق کشور در این شرکت تامین می شود.

بهزاد ظهیری در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه بزرگترین تولید کننده ترانسفورماتور خاورمیانه در زنجان فعال است، گفت: با شیوع بیماری کرونا این شرکت با رعایت پروتکل های بهداشتی فعالیت خود را به خوبی و با قوت انجام می دهد.

وی با بیان اینکه حال صادرات و تولید شرکت ترانسفو زنجان خوب است، اظهار کرد:  ۸۵ درصد نیاز صنعت برق کشور از این شرکت تامین می شود.

مدیر عامل گروه صنعتی ایران ترانسفو، با بیان اینکه محصولات تولیدی این شرکت از جهت کیفی و قیمتی قابل رقابت با شرکت های هم تراز اروپایی است، گفت: تولید ترانسفور ماتور در این شرکت طی سالجاری نسبت به سال گذشته افزایش داشته است. 

ظهیری تاکید کرد: در سالجاری ۴۰۰ نیروی جوان و متخصص جذب شرکت ایران ترانسفو خواهند شد.

وی با بیان اینکه چهار میلیارد دلار برای ماشین آلات در این شرکت سرمایه گذاری شده است، ابراز داشت: با افزودن این ماشین آلات، تولید ترانسفور ماتور هم افزایش خواهد یافت.

مدیر عامل گروه صنعتی ایران ترانسفو تصریح کرد: مزیت ترانسفور ماتورهای هوشمند این است که در هر لحظه وضعیت کیفی ترانفسور ماتور را به ما ارسال کرده و ما هم به صورت آنلاین عملکرد دستگاه را مانیتور می کنیم و اگر رفتار غیر معمول نشان بدهد بلافاصله اقدامات پیشگیرانه انجام می شود.

کد خبر: ۳۹٬۶۸۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha