۱۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۷
آب دائم و پایدار، تا ۲ هفته آینده در غیزانیه
مدیرعامل هلدینگ نیروی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء خبر داد

آب دائم و پایدار، تا ۲ هفته آینده در غیزانیه

رستمی، مدیرعامل هلدینگ نیروی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء سپاه گفت: در یک تا دو هفته آینده آب دائم و پایدار در اختیار مردم غیزانیه اهواز و روستاهای اطراف قرار خواهد گرفت.

به گزارش بازار به نقل از صدا و سیما، محمد رستمی مدیرعامل هلدینگ نیروی این قرارگاه افزود: با توجه به مشکلاتی که مردم در بخش غیزانیه و روستاهای اطراف داشتند قرارگاه خاتم از ۵ مرداد شروع بکار کرد که در یک ماه، ۳۰ کیلومتر را در فاز سوم که برعهده این قرارگاه بود به اتمام رسانده است.

وی ادامه داد: این طرح آبرسانی دارای سه مرحله بوده که هر سه مرحله به اتمام رسیده است که با تامین آب، مشکل رفع خواهد شد.

آقای رستمی درباره طرح‌های آبرسانی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء در دیگر مناطق کشور هم گفت: این قرارگاه نقش بزرگی در تامین آب تمام استان‌های کشور بخصوص استان خوزستان داشته و درطرح بزرگ غدیر در این استان تاکنون حدود ۵۰ درصد را به اتمام رسانده است.

وی افزود: همچنین آب مورد نیاز شهرهای آبادان، خرمشهر، سوسنگر، دشت آزادگان، حمیدیه و شادگان را تامین کرده است و فردا ادامه مسیر طرح غدیر را کلنگ زنی خواهیم کرد.

مدیرعامل هلدینگ نیروی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء سپاه ادامه داد: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء در استان‌های سیستان و بلوچستان، یزد، کرمان، فارس، همدان، کرمانشاه، تبریز و تهران طرح‌های آبرسانی در دست اجرا دارد که برخی از این طرح‌ها را به اتمام رسانده و برخی دیگر را به مراحل پایانی رسیده است.

کد خبر: ۳۹٬۶۷۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha