۱۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۳
پروژه های عمرانی ویژه دهه فجر در آمل ۱۵ هزار شغل ایجاد می کند
فرماندار آمل:

پروژه های عمرانی ویژه دهه فجر در آمل ۱۵ هزار شغل ایجاد می کند

آمل - فرماندار آمل میزان سرمایه گذاری برای پروژه های دهه فجر را ۱۱۹ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: این طرح ها برای ۱۵ هزار نفر شغل ایجاد می کند.

جعفر رسولی در گفتگو با خبرنگار بازار از بهره برداری ۸۵ پروژه با اعتبار ۱۱۹ میلیارد تومان در حوزه عمرانی، تولیدی و خدماتی در آمل خبر داد و افزود: این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر ۱۱۹ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه در حوزه عمرانی ۶۶ پروژه با اعتباری بالغ بر ۴۳۰ میلیارد و ۲۷۵ میلیون ریال به بهرداری می‌رسد، افزود: ۱۴ هزار و ۹۷۱ خانوار در شهر و ۵۰ روستای این شهرستان از این پروژه‌ها بهره مند می‌شوند.

رسولی پروژه های عمرانی را افتتاح طرح‌هادی روستایی، توسعه شبکه مخابراتی و برق، پروژه بهسازی راه روستایی، تجهیز و نوسازی اراضی کشاورزی، مرکز جامع سلامت شهری و بازار روز، احداث مدرسه اعلام کرد و گفت: علاوه بر پروژه عمرانی ۱۹ پروژه تولیدی و خدماتی با اعتباری بالغ بر ۷۶۰ میلیارد و ۱۵۷ میلیون ریال به بهره برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه پروژه‌های تولیدی و خدماتی برای ۱۴۵ نفر اشتغالزایی مستقیم دارد، افزود: پروژه‌های خدماتی و تولیدی شامل واحد بسته بندی آب اَشامیدنی، گل و گیاه زینتی، پرورش بلدرچین، مرغ گوشتی و غیره هستند.

کد خبر: ۳٬۹۶۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha